  • Data: 2009-01-06 09:43:41
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "Robert Rydwelski biuro" <b...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w armii mieli koty miały jeszcze jeden sposób żeby szybko trepowi herbatę
    zgrzać... podobno jak się pociera szklankę jakąś szmatką to znacznie się
    przyspiesza gotowanie nie wiem nie sprawdzałem ale słyszałem legendy
    opowiadane z 'pierwszej ręki', że w 3 sekundy wprawna ręka zagotuje wodę w
    szklance (w szklance są podłączone żyletki żeby nie było że tylko od tarcia)