  • Data: 2009-01-06 13:51:19
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" <p...@b...wp.pl> wrote in message
    news:gjtsfb$jur$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dlaczego nie zauwazyłes więc, tego mojego: "przede wszystkim"? -chyba z
    > tym zgadzasz się, że jeszcze kilkadziesiąt lat temu wiekszość uzytkowników
    > kupowała zegarek własnie przede wszystkim po to, aby odmierzać czas. Tylko
    > mniejszośc (w większości panie) przedkładała nad to ich wygląd. Teraz
    > pomiar czasu mamy wszedzie, np. w komórce, w samochodzier itd. Zegarek nie
    > jest juz konieczny jako czasomierz, jego funkcja ozdobna bardzo wzrosła, a
    > juz niezwykle istotna stała się (od pewnego poziomu) jego rola wyznacznika
    > pozycji i prestiżu.

    Wnioskujesz na podstawie wieloletnich badan, czy przemyslen z piatkowego
    jasnego z pianka? ;-)

    Zegarek zawsze byl bizuteria i wyznacznikiem statusu, nie bez przyczyny od
    dziesiecioleci powstaja recznie robione cuda, kiedys kieszonkowe na zlotym
    lancuszku, dzisiaj nareczne.

    Pozdrawiam
    Kamil

    p.s. nie mam zegarka - wystarczy mi w komorce, komputerze, palmtopie,
    telefonie na biurku i samochodzie.