  • Data: 2009-01-06 14:30:51
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Zdaje mi się że pod marką Tchibo wyszedł całkiem ładny zegarek i chyba
    > na tej Ecie.

    To jest możliwe. Czasem takie okolicznościowe, tańsze wychodzą.
    Ten mechanizm detalicznie można kupić za ok 150$, czyli jakieś 500zł sam
    mechanizm. Jeśli jakaś firma zakupi w hurcie, to moze wytargować
    powiedzmy 300zl za sztuke, może nawet mniej... Powiedzmy że za te 200zł
    złożą całą resztę: tarczę, wskazówki, kopertę, szkiełko,
    pasek/bransoletkę. Tylko że za te 200zł ta cała reszta może być dość
    wątpliwej jakości...
    Z tego co wiem, to na przykład koszt wymiany samego szkiełka, takiego
    jak jest u mnie (szafirowego), to jest ok 150-200zł. Już samo to
    pokazuje, że w takim 'okolicznościowym' egzemplarzu musi być znacznie
    tańsze szkło, mało odporne na zarysowania. Tak samo będzie z innymi
    elementami zewnętrznymi.
    No chyba, że dana firma robi swoisty prezent swoim klientom i sprzedaje
    to dużo poniżej kosztów... ale wątpię.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla