  • Data: 2009-01-06 14:00:07
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil napisał(a):
    > "p47" <p...@b...wp.pl> wrote in message

    > Wnioskujesz na podstawie wieloletnich badan, czy przemyslen z piatkowego
    > jasnego z pianka? ;-)
    >
    > Zegarek zawsze byl bizuteria i wyznacznikiem statusu, nie bez przyczyny od
    > dziesiecioleci powstaja recznie robione cuda, kiedys kieszonkowe na zlotym
    > lancuszku, dzisiaj nareczne.

    Moryc Kohn kupił zegarek. Złotą cebulę. Przechadza się dumnie po rynku, co chwila
    wyciągając zegarek
    i zerkając na jego tarczę. Podbiega do niego mały chłopiec - przepraszam, która
    godzina?
    - Jest chłopcze teraz dokładnie za pięć dwunasta.
    - To punktualnie o 12:00 może mnie pan w d... pocałować - i ucieka.
    Kohn rzuca się za chłopcem w pogoń, zatrzymuje go znajomy, dokąd tak biegniesz?
    - Ten gówniarz mi powiedział, że mogę go o 12:00 pocałować w d....
    - To po co się tak spieszysz - mówi znajomy spoglądając na zegar na wieży kościelnej
    - masz jeszcze
    4 minuty czasu.

    wer

    P.S. Problem biżuteria czy użytkowy jest bardzo stary.

    P.P.S.

    - Rebe, moja żona mnie okrada!
    - Aj, aj Icek, dlaczego tak myślisz?
    - Rebe, ja znalazłem u niej za dekoltem mój nowy czasomierz!
    - Icek, czy przez czasomierz rozumiesz zegar?
    - Tak
    - A jaki to był zegar? Naręczny czy ścienny?