eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla
    przypomnienia
    Date: Mon, 7 Mar 2016 12:08:31 +0100
    <na41ae$eip$1@node2.news.atman.pl> <na44kc$7t8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160219.invalid>
    <na9lcd$dnl$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nat3er$qrn$1@mx1.internetia.pl>
    <nb4tj5$2k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb4vd6$12l$1@mx1.internetia.pl>
    <nb6deq$k1g$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb6f7t$qcl$1@node1.news.atman.pl>
    <nb73pn$qhd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb7u7v$d8p$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbabsi$o3h$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbc0ml$dqq$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nben12$s7o$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbjlqi$6d0$1@node1.news.atman.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Niety ty wymyślasz absurdy aby zakryć swoja bezgraniczna głupotę.

    Tia ;)

    > Nie mam obowiązku rewidowania pojazdu ani poszkodowanego.

    Masz obowiązek zrobić wszystko co się da w zakresie twoich możliwości i warunków, aby
    pomóc poszkodowanemu i zapobiec eskalacji szkód.

    > Rozumiem przyklady przystające do otaczającej mnie rzeczywistości a nie
    > wyrwane z rzeczywistości bo tak piszącemu pasowało do jego bzdurnych teori.

    No to skoro to rozumiesz, to czemu nie stosujesz?

    > Jak będzie krew to będę reagował.

    A jak będziesz reagował skoro jedne co zrobisz, to zadzwonisz?

    > Wiedzę.

    Musisz ją zatem dobrze ukrywać.

    > Ja postuluje nie robienie nić co może zaszkodzić poszkodowanemu.

    Jak nie, przecież wiele zaniechać, których tak zaciekle bronisz, może zaszkodzić nie
    tylko poszkodowanemu, ale i kolejnym uczestnikom ruchu.

    > Byłem.

    Nie widać.

    > Miejsca powypadkowe w jakich byłem nigdy nie wymagały zabezpieczenia
    > o jakich piszesz. Więc nie wymagały też rewizji poszkodowanego ani jego
    > pojazdu.

    Tu nie chodzi o to gdzie byłeś, tylko co możesz zrobić, a czego jak twierdzisz
    kategorycznie nie będziesz robił, bo nie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń