  • 121. Data: 2010-01-21 22:40:58
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie jest nasz priv, ale pytanie było skierowane do Adama i dotyczyło
    > go ono osobiście i tylko od niego oczekiwałem odpowiedzi, ponieważ
    > tylko on ją mógł udzielić.

    absolutnie nie mogę zgodzić sie z takim postawieniem sprawy.
    Jeżeli chcesz otrzymać odpowiedz tylko i wyłączenia od danej osoby i
    jednoczesnie nie chcesz aby twoja wypowiedz komentowały inne osoby -
    piszesz na prv a nie na grupe.

    > To, że jest to grupa dyskusyjna, nie zwalnia nikogo z zasad kultury, a
    > tym bardziej szacunku do innych. Twoja wypowiedź po prostu jest
    > chamska i bezczelna: "Nie wiesz, ze ponownie zdaje sie za punkty? Czy
    > zwyczajnie rzniesz głupa?".

    dokładnie, była chamska.
    sądziłem, ze, w nawiązaniu do poniższego, sugerujac swojemu rozmówcy
    głupote albo nie wiedze dajesz do zrozumeinia, ze własnie taki ton wymiany
    poglądów cię interesuje.

    > Ponadto jest to odpowiedź w formie pytania
    > retorycznego, która jest nieprawdziwa, ponieważ można mieć zatrzymane
    > uprawnienia do prowadzenia pojazdów nie tylko ze względu na
    > przekroczenie określonej liczby punktów. Można być zmuszonym do
    > ponownego zdawania egzaminu na prawo jazdy z wielu powodów: np. za
    > prowadzenie samochodu lub innego pojazdu (np. roweru, łodzi motorowej,
    > a nawet samolotu) pod wpływem alkoholu, ze względu na stan zdrowia, ze
    > względu na spowodowanie śmiertelnego wypadku i w żadnym z tych
    > przypadków nie dostaje się takiej liczby punktów, która obliguje do
> [...]

    no popatrz, a ja myslałem, ze tylko ze wzgledu na głupote albo niewiedze.
    Okazuje się, iż nawet sam wiesz, ze to jednak inne powody.
    BTW możesz przytoczyc ten przepis, ktory bedzie nakazywał ponowny egzamin
    za jazde pod wpływem?
    Dotychczas sadziłem, ze raczej jest tak, ze zdaje sie egzamin jak jest sie
    pozbawionym Pj conajmniej rok (a taki wyrok czesto jest zasadzany przy
    powyzszym wykroczeniu) i stad czesto bierze sie koniecznosc ponownego
    zdawania.
    Ale tu chetnie sie dokształce, wiec bardzo prosze o odpowiedz.

    > Tak więc panie mądraliński zanim zaczniesz się wymądrzać to się dobrze
    > zastanów.

    Dziekuje za rade ,ale, jak am nadzieje widac po powyzszych wyjasnieniach,
    nic nie było napisane przeze nie bez zastanowienia czy wyrachowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 122. Data: 2010-01-21 22:44:50
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:18df2t2kla5l4$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jak widać nauczyli - a to, że nie pojmujesz, że do odpowiedzi czy
    > skomentowania jest w usenecie upowazniony KAŻDY, to cóż, Twój problem.
    > Idx poczytac normy do poduszki.

    Idź zażyj leki antydepresyjne, bo widzę, że znów masz problemy ze zdrowiem
    :)

  • 123. Data: 2010-01-21 22:56:27
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > No ja bym zrobił awanturę. Jeśli ktoś kogoś zamorduje na prywatnym
    > terenie,
    > to też policja nie ma nic do tego?

    Ale to już jest czyn karalny, ścigany z urzędu.
    Co do stłuczki na prywatnym terenie to:

    Art. 1. 1. Ustawa reguluje zasady ruchu na drogach publicznych oraz w
    strefach zamieszkania, warunki dopuszczenia pojazdów do tego ruchu,
    wymagania w stosunku do osób kierujących pojazdami i innych uczestników
    ruchu oraz zasady kontroli ruchu drogowego.
    2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    drogami publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia
    bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    Zatem PoRD działa na terenie prywatnym tylko wtedy, kiedy dojdzie do
    zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu. Tylko wtedy policjant ma prawo
    interweniować i ukarać mandatem. Jeżeli wydarzenie nie niosło znamion
    zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu to policjant nie ma prawa
    interweniować. Tu wszelkie spory rozstrzyga się na drodze cywilno prawnej.

    P.S.

    Mam nadzieję, że ten płaszczycowy debil nie wpierdoli się tu znów w dyskusję
    pisząc nieprawdę.

  • 124. Data: 2010-01-21 22:59:32
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy raz jest najtrudniejszy. Starał się naprawić błąd, więc
    > ostatecznie poszedł we właściwym kierunku. Myślę więc, że uzbrojony w to
    > doświadczenie następnym razem nie ucieknie, tylko zachowa zimną krew.

    i już z czystym sumieniem ucieknie przypominając sobie ilu idotów próbowało
    go zlinczować za to, ze się przyznał do popełnienia błedu.

  • 125. Data: 2010-01-21 23:06:13
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    .

    > Natomiast słabo mi się robi na widok postów ludzi próbujących Cię jakoś
    > usprawiedliwiać - no nie ma żadnego usprawiedliwienia i nie wiem, po co
    > dorabiać do tego jakąś ideologię.

    Mnie natomiast słabo się robi jak czytam takie brednie moralizatorskie
    pisane jak mantrę , pomimom, że chłopak się przyznał do błedu i do tego, ze
    ma teraz wyrzuty sumienia. Nie wiem po co się tak rozwodzisz nad tym. Czy
    tylko chcesz się na nim wyżyć ? Jestem pewiem, że Ty także popełniłeś w
    swoim życiu wiele czynów, za które ktoś inny spuścił by Ci łomot. Tyle, że
    teraz grasz moralizującego świętoszka.

  • 126. Data: 2010-01-21 23:34:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:44:50 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Idź zażyj leki antydepresyjne, bo widzę, że znów masz problemy ze zdrowiem
    > :)

    O, masz też zwidy?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 127. Data: 2010-01-22 00:10:27
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:21012010.1F16F863@budzik61.poznan.pl...

> [...]
    > Jeżeli chcesz otrzymać odpowiedz tylko i wyłączenia od danej osoby i
    > jednoczesnie nie chcesz aby twoja wypowiedz komentowały inne osoby -

    Grupa dyskusyjna jest jak grupa osób dyskutująca z sobą w realu.
    Jak byś się zachował gdybyś w gronie przyjaciół lub choćby nawet osób
    nieznajomych zwrócił się do konkretnej osoby z pytaniem np. "proszę Pana,
    gdzie Pan kupił takie ładne buty ?". Czy nie był byś zdziwiony lub wręcz
    nawet oburzony, gdyby nagle kilka osób zaczęło Ci dawać idiotyczne i
    chamskie odpowiedzi np. w stylu "a co Cię to obchodzi" , albo "a co kur...a
    sklepów obuwniczych nie ma ?".
    Zastanów się tylko. Grupa dyskusyjna tak samo jest grupą dyskutujących z
    sobą osób. Pytania możemy zadawać ogólnie do wszystkich lub do konkretnych
    osób. Nikt Ci nie zabrania włączyć się do dyskusji, ale odpowiadanie za
    kogoś jest niestosowne i chamskie, zwłaszcza jak jest tak chamskie.

    > dokładnie, była chamska.
    > sądziłem, ze, w nawiązaniu do poniższego, sugerujac swojemu rozmówcy
    > głupote albo nie wiedze dajesz do zrozumeinia, ze własnie taki ton wymiany
    > poglądów cię interesuje.

    Źle sądziłeś. Moje pytanie do Adama było w nawiązaniu do jego stwierdzenie,
    że jestem durniem.
    Napisał to do mnie, ponieważ ja wcześniej napisałem: "PoRD ma natomiast moc
    prawną na terenach innych niż ww, ale tylko wtedy, kiedy dotyczy
    bezpieczeństwa. Skoro w tym drugim samochodzie nie było osób, a uderzony
    samochód stał to nie może być też mowy o stworzeniu niebezpieczeństwa i
    dlatego policjant nie ma prawa ukarać takiego kierowcy mandatem".
    Oczywiście z jego strony jest to typowe chamstwo pod moim adresem, bo to co
    napisałem jest prawdą, a jego wypowiedź nie była ani negacją tego co
    napisałem, ani też sprostowaniem lecz chamskim wyzwiskiem pod adresem mojej
    osoby.
    Niestety to co napisałem to osobiście się o tym przekonałem i to co
    napisałem usłyszałem od policjantów, których wezwałem na interwencję do
    stłuczki, kiedy młody kierowca wjechał w drzwi mojego auta stojącego na
    drodze niepublicznej. Z resztą nawet w tym wątku także potwierdził to kolega
    JohnyK, który spotkał się dokładnie z taką samą reakcją policji.
    Skoro Adaś nazwał mnie durniem z tego powodu to śmiem twierdzić, że on po
    prostu nie zna prawa o ruchu drogowym, dlatego też zadałem mu pytanie "To
    jeszcze pochwal się za co musiałeś ponownie zdawać egzamin na prawo jazdy.
    Za głupotę czy za nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym ?".
    Wybacz, ale żeby zdobyć liczbę punktów, która zmusza do ponownego egzaminu
    trzeba złamać przepisy PoRD wielokrotnie. Łamie się je z powodu
    nieznajomości tego prawa lub z powodu własnej głupoty, ewentualnie za
    gapowe.
    Punkty zdobywa się na skutek nieumyślnego lub też umyślnego łamania
    przepisów prawa.
    Przy czym nieumyślne łamanie może być spowodowane nieznajomością prawa lub
    niedostateczną uwagą podczas jazdy lub zagapieniem się, a umyślne na skutek
    własnej głupoty i przekory.
    W przypadku Adama były to punkty zdobyte za umyślne przekraczanie prędkości,
    bo sam się do tego przyznał, zatem odpada jeden z powodów "niedostateczna
    uwaga lub zagapienie się".
    Zatem pozostaje jeden z 2 powodów: głupota lub też nieznajomość prawa,
    ponieważ albo jest tak głupi, alebo też nie jest świadomy tego, że PoRD
    dotyczy wszystkich osób, także i Adasia.
    Moje pytanie jak najbardziej miało sens i wcale nie było chamskie. Było
    skierowane tylko i wyłącznie do Adama i dotyczyło tylko i wyłącznie jego
    sprawy, ale chciałem, aby odpowiedzi udzielił publicznie.

    > no popatrz, a ja myslałem, ze tylko ze wzgledu na głupote albo niewiedze.
    > Okazuje się, iż nawet sam wiesz, ze to jednak inne powody.

    Ale nie w przypadku Adama, bo jest wiadomym, ze zdawał za punkty.

    > BTW możesz przytoczyc ten przepis, ktory bedzie nakazywał ponowny egzamin
    > za jazde pod wpływem?

    Poczytaj sobie. Kodeks karny i kodeks wykroczeń oraz Prawo o Ruchu Drogowym.
    Wybacz ale nie chce mi się tego szukać, a Ty także masz internet i chyba
    potrafisz sobie wyszukać.

> [...]
    > pozbawionym Pj conajmniej rok (a taki wyrok czesto jest zasadzany przy
    > powyzszym wykroczeniu) i stad czesto bierze sie koniecznosc ponownego

    Za czyny, które opisałem można być pozbawiaonym PJ na wiele lat.

  • 128. Data: 2010-01-23 20:16:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > idiotyczne i chamskie odpowiedzi np. w stylu "a co Cię to obchodzi" ,
    > albo "a co kur...a sklepów obuwniczych nie ma ?".

    Nie zadałem pytan, jak wyzej, tylko wskazałem na bład w twoich
    wypowiedziach.

    > Źle sądziłeś. Moje pytanie do Adama było w nawiązaniu do jego
    > stwierdzenie, że jestem durniem.

    widac poniosłes konsekwencje tego, iz przyjałes ten ton dyskusji :)

    > Wybacz, ale żeby zdobyć liczbę punktów, która
    > zmusza do ponownego egzaminu trzeba złamać przepisy PoRD wielokrotnie.

    No tak, 3 to juz wielokrotnie...

> [...]
    > Przy czym nieumyślne łamanie może być spowodowane nieznajomością prawa
    > lub niedostateczną uwagą podczas jazdy lub zagapieniem się, a umyślne

    no widzsz, to teraz dodajesz jeszcze "gapowe" czyli widzisz, ze człowiek
    nie jest maszyną i zwyczajnie może popełnić błąd.
    Według ciebie to jest głupota? Czy moze ludzka natura.
    Nie chce rozpoczynac jakiegos wielkiego flejma, powiem wiec jeszcze tylko w
    temacie, ze az zazdroszcze ci idealistycznego podejscia - niestety sam
    pozbyłem sie go jakis czas temu i troche za tym tesknie.

> [...]
    > Było skierowane tylko i wyłącznie do Adama i dotyczyło tylko i
    > wyłącznie jego sprawy, ale chciałem, aby odpowiedzi udzielił

    po co prosiłes aby udzielał odpowiedzi na pytanie, na ktore odpowiedz
    znasz?
    BTW widac "chamskie" moze miec bardzo rozne znaczenie...

    > Poczytaj sobie. Kodeks karny i kodeks wykroczeń oraz Prawo o Ruchu
    > Drogowym. Wybacz ale nie chce mi się tego szukać, a Ty także masz
    > internet i chyba potrafisz sobie wyszukać.

    klasyczne.

    > Za czyny, które opisałem można być pozbawiaonym PJ na wiele lat.

    Oczywiscie.
    Ale chociaz taka jest konsekwencja, to nie oznacza, ze za prowadzenie pod
    wplywem orzeka sie ponowny egzamin.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 129. Data: 2010-01-24 20:53:19
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    Super dupochron. Walę w czyjeś auto. I jadę na posterunek. Właściciel samochodu
    w życiu nie zgłosi drobnego zarysowania albo stłuczki. A jak by jakieś kamery
    były i jednak by się dało ustalić sprawcę to mam pełne krycie. Dobry sposób na
    uniknięcie odpowiedzialności.

  • 130. Data: 2010-01-26 21:06:47
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    kogutek pisze:
> [...]
    > były i jednak by się dało ustalić sprawcę to mam pełne krycie. Dobry sposób na

    Jest jeszcze cos takiego jak umyslne zachowanie/zla wola.
    Ja tego nie zrobilem z podawanych przez Ciebie pobudek.
    Po prostu spekalem.
    Mozesz wierzyc, nie musisz.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"