    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Date: Thu, 21 Jan 2010 21:40:58 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie jest nasz priv, ale pytanie było skierowane do Adama i dotyczyło
    > go ono osobiście i tylko od niego oczekiwałem odpowiedzi, ponieważ
    > tylko on ją mógł udzielić.

    absolutnie nie mogę zgodzić sie z takim postawieniem sprawy.
    Jeżeli chcesz otrzymać odpowiedz tylko i wyłączenia od danej osoby i
    jednoczesnie nie chcesz aby twoja wypowiedz komentowały inne osoby -
    piszesz na prv a nie na grupe.

    > To, że jest to grupa dyskusyjna, nie zwalnia nikogo z zasad kultury, a
    > tym bardziej szacunku do innych. Twoja wypowiedź po prostu jest
    > chamska i bezczelna: "Nie wiesz, ze ponownie zdaje sie za punkty? Czy
    > zwyczajnie rzniesz głupa?".

    dokładnie, była chamska.
    sądziłem, ze, w nawiązaniu do poniższego, sugerujac swojemu rozmówcy
    głupote albo nie wiedze dajesz do zrozumeinia, ze własnie taki ton wymiany
    poglądów cię interesuje.

    > Ponadto jest to odpowiedź w formie pytania
    > retorycznego, która jest nieprawdziwa, ponieważ można mieć zatrzymane
    > uprawnienia do prowadzenia pojazdów nie tylko ze względu na
    > przekroczenie określonej liczby punktów. Można być zmuszonym do
    > ponownego zdawania egzaminu na prawo jazdy z wielu powodów: np. za
    > prowadzenie samochodu lub innego pojazdu (np. roweru, łodzi motorowej,
    > a nawet samolotu) pod wpływem alkoholu, ze względu na stan zdrowia, ze
    > względu na spowodowanie śmiertelnego wypadku i w żadnym z tych
    > przypadków nie dostaje się takiej liczby punktów, która obliguje do
> [...]

    no popatrz, a ja myslałem, ze tylko ze wzgledu na głupote albo niewiedze.
    Okazuje się, iż nawet sam wiesz, ze to jednak inne powody.
    BTW możesz przytoczyc ten przepis, ktory bedzie nakazywał ponowny egzamin
    za jazde pod wpływem?
    Dotychczas sadziłem, ze raczej jest tak, ze zdaje sie egzamin jak jest sie
    pozbawionym Pj conajmniej rok (a taki wyrok czesto jest zasadzany przy
    powyzszym wykroczeniu) i stad czesto bierze sie koniecznosc ponownego
    zdawania.
    Ale tu chetnie sie dokształce, wiec bardzo prosze o odpowiedz.

    > Tak więc panie mądraliński zanim zaczniesz się wymądrzać to się dobrze
    > zastanów.

    Dziekuje za rade ,ale, jak am nadzieje widac po powyzszych wyjasnieniach,
    nic nie było napisane przeze nie bez zastanowienia czy wyrachowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.