  • Data: 2015-02-22 21:50:09
    Temat: Re: Uchwyt
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-22 o 13:29, Crimi pisze:
    >> http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/cate
    gory&path=64

    > Sprzedajesz to czy co ?
    > Co to ma znaczyć ten link ?
    > Szanuj się i myśl.

    Nie sprzedaję. Dałem link wprost do źródła.

    Natomiast często ludzie przynoszą do mnie sprzęt kupiony za ciężkie
    pieniądze, nie nadający się do niczego.
    Można kupić niezłą kamerkę pokładową w zakresie cenowym 100-200 zł., a
    można też kupić w identycznej obudowie chiński szajs za 500+ zł.
    W sprzęcie powyżej jest zarówno Yanosik - nawigacja, jak i kamera.
    Chodziło mi o uzmysłowienie, iż czasem można kupić "coś więcej" w jednym
    urządzeniu. I to coś, co działa zgodnie z założeniami.

    Piszę to na podstawie własnych doświadczeń. Przykładowo, ktoś się
    "zafiksuje" na Tom-Tomie, chcąc kupić nawigację do samochodu i na
    grzyby, nie wiedząc o AutoMapie czy wręcz Garminie, albo do autka
    zamiast kamery pokładowej kupuje kamerkę sportową typu GoPro.
    Zresztą chyba całkiem niedawno ktoś się dziwił na tej lub samochodowej
    grupie, że kamera samochodowa nagrywa w pętli - człowiek o tym nie miał
    pojęcia, a przecież dla kogoś obeznanego jest to oczywiste.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam