  • 1. Data: 2011-05-18 20:09:30
    Temat: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
    posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki

    co byscie proponowali poczynic dalej ?
    wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

  • 2. Data: 2011-05-18 21:40:21
    Temat: Re: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
    > posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki
    >
    > co byscie proponowali poczynic dalej ?
    > wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

    OIDP pełne AC w Hestii działało do 12 lat,
    później można było jakieś mini = szkoda całkowita / kradzież.

    Po zaprzestaniu, zniżki (pewnie w zależności od następnej firmy)
    ważne np. 2 lata.

    Najlepiej odwiedź jakiegoś brokera,
    która ma oferty od kilku ubezpieczycieli.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-05-18 22:03:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
    > posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki

    Kiedy w lutym ubezpieczałem moje, warte 2/3 tego, ile było warte jako nowe,
    Hestia zaproponowała mi, dla odmiany, kwote składki ponad dwa razy wyższą
    niż dwa lata temu.Podziękowałem pięknie i poszukałem innego ubezpieczyciela.

    > co byscie proponowali poczynic dalej ?
    > wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?
    Kup polise gdzie indziej, zachowasz ciągłość i będziesz miał zniżki.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 4. Data: 2011-05-18 23:21:19
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > co byscie proponowali poczynic dalej ?
    > wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

    Zrezygnowac z AC? Ile warte jest Twoje auto? Mozesz pomyslec nad MiniCasco w
    PZU (placa od kradziezy i szkody calkowitej - o co w przypadku wiekowego
    auta dosyc latwo). Mozesz tez wykupic jakis fajny Assistance.

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-05-19 12:29:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-05-18 23:21, Dysiek pisze:
    >Mozesz tez wykupic jakis fajny Assistance.

    Na jedenastolatka? :)
    A czy ty, gdybyś był firmą ubezpieczeniową zagwarantowałbyś klientowi
    holowanie jego starego samochodu w razie czego wiedząc, że awaryjność
    idzie generalnie w parze z wiekiem? No i mówimy o składce
    nieprzewyższającej wartości samochodu :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2011-05-19 14:17:38
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > idzie generalnie w parze z wiekiem? No i mówimy o składce
    > nieprzewyższającej wartości samochodu :)

    Nie wiem jak jest w innych firmach, ale w PZU stawka jest niezalezna od
    wieku pojazdu zdaje sie. Holuja do 150 km, niezaleznie od odleglosci od
    domu; pojazd zastepczy na 7 dni. Na motocykl (z 1995) zaplacilem chyba 120
    czy 130 zl. Na auto kosztuje chyba 180. Sa jeszcze firmy, ktore daja
    assistance na kkierowce niezalenie co prowadzi w danej chwili.

    Dysiek

  • 7. Data: 2011-05-19 15:01:48
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 20:09, Kris pisze:
    > Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
    > posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki
    >
    > co byscie proponowali poczynic dalej ?
    > wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

    IMO właśnie bardzo się opłaca. Jak masz pełne zniżki to roczna opłata za
    AC to będzie 300 zł (stawka minimalna). Moim zdaniem za święty spokój to
    naprawdę niewielka kwota.
    Sam mam 12-latka, i jak długo będą mi chcieli ubezpieczyć pojazd na AC
    będę to robił :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 8. Data: 2011-05-19 15:18:10
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    marjan <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > naprawdę niewielka kwota.
    > Sam mam 12-latka, i jak długo będą mi chcieli ubezpieczyć pojazd na AC
    Z tym oplaca to mniej wiecej, jesli AC ma miec sens musisz miec wykupiona
    amortyzacje inaczej bedziesz w praktyce naprawial za swoje. A i tak zbita
    lampa i pelkniety zderzak moze spowodowac szkode calkowita. Nie wiem czy to
    jest swiety spokoj. To oczywiscie zalezy od wartosci auta, ale jesli jest ona
    niska to poza minicasko od kradziezy to chyba juz najzwyczajnie nie warto. AC
    mozna przerwac na rok bez utraty znizek (dopytac).

  • 9. Data: 2011-05-19 23:44:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 20:09:30 +0200, Kris napisał(a):

    > co byscie proponowali poczynic dalej ?

    Sprzedaj i kup nowe. I producent i ubezpieczalnai zarobią.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2011-05-19 23:53:13
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

> [...]
    >
    > co byscie proponowali poczynic dalej ?
    > wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

    Mam podobny dylemat, tylko że ja mam drugie auto wiec nie ma problemu
    utraty zniżek..
    Rozne ubezpieczalnie roznie do tego podchodza, ale zazwyczaj przerwa do
    3ch lat nie powoduje utraty poprzednich zniżek (zreszta, zasady wyceny w
    AC są teraz na tyle skomplikowane ze ten klasyczny system zniżek (bonus
    malus) nie bardzo ma już zastosowanie