  • 1. Data: 2011-05-18 09:48:49
    Temat: Motocykliści CD...
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    nad debilami.

    --
    CB

  • 2. Data: 2011-05-18 10:01:11
    Temat: Re: Motocykliści CD...
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    > nad debilami.

    Podobnie można powiedzieć o tirowcach, taksówkarzach,
    rowerzystach, nawet o internautach kiedy się dłużej poczyta
    grupę ;-))).
    A tak poważnie to mocno generalizujesz. Zauważ że
    zdecydowanie łatwiej zwraca się uwagę na jednego idiotę niż
    stu normalnych...

  • 3. Data: 2011-05-18 10:01:57
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    > nad debilami.

    Uzasadnij!

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2011-05-18 10:13:27
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 09:48, cbnet pisze:
    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    > nad debilami.

    Czy masz jakiś inny punkt widzenia?
    Bo widzisz ja mam ich kilka:
    1. Jak jadę samochodem osobowym to wnerwiają mnie głównie "tiry" i
    rowerzyści (niektórzy to debile)
    2. Jak jadę rowerem to głównie osobówki mnie doprowadzają do szału -
    szczególnie prowadzone przez debili hamujących z piskiem opon na moich
    plecach.
    3. Jak jadę motocyklem to wnerwiają mnie ci debilni kierowcy osobówek
    którzy z zazdrości, że przejadę szybciej z premedytacją zajeżdzają drogę.

    Tak więc widzisz... Może najbardziej debilna jest Twoja autorytatywność.

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-05-18 10:15:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.05.2011 09:48, cbnet pisze:
    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    > nad debilami.

    Jeżdżę o lat po mieście i po trasach podmiejskich i stwierdzam
    autorytatywnie, że wszyscy ludzie (poza mną) do DEBILE.

    ;->

  • 6. Data: 2011-05-18 10:17:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jeżdżę o lat po mieście i po trasach podmiejskich i stwierdzam
    > autorytatywnie, że wszyscy ludzie (poza mną) do DEBILE.
    >
    > ;->

    lol:))))))))))))

  • 7. Data: 2011-05-18 10:17:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    > nad debilami.

    newsowym tępakom i pieniaczom mówimy stanowcze nie.
    witamy w kf

  • 8. Data: 2011-05-18 10:29:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Wednesday, May 18, 2011, 10:17:58 AM, you wrote:

    > newsowym tępakom i pieniaczom mówimy stanowcze nie.
    > witamy w kf

    Uderz w stół...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-05-18 10:39:43
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 18 Maj, 09:48, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
    > Pojeździłem wczoraj trochę po miescie i stwierdzam
    > autorytatywnie, że motocykliści to naprawdę są DEBILE
    > nad debilami.

    Ale jakim trzeba być debilem by wjechać w policjantów?
    http://tinyurl.com/6d3pfsc

    zulus
    nyska

  • 10. Data: 2011-05-18 10:44:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 01:39:43 -0700 (PDT), grzech napisał(a):

    > On 18 Maj, 09:48, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

    > Ale jakim trzeba być debilem by wjechać w policjantów?

    Jakim debilem trzeba być, żeby zostać toppostującym trollem?
    Jakim debilem trzeba być, żeby trolla notorycznie dokarmiać i wyciągać z
    KF?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.