  • 1. Data: 2011-05-18 18:36:14
    Temat: Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Postanowilem w swojej astrze II classic wymienic radio na cos z USB
    (albo karta pamieci), zeby nie wozic zestawu plyt. Klopot w tym, ze
    odtwarzacze po wlaczeniu zaczynaja grac nosnik od poczatku, niezaleznie
    w ktorym miejscu skonczyly wczesniej. W przypadku plyt nie jest to takie
    zle ale jak wezme pendrivea czy karte 16GB wypelniona mp3 to chcialbym
    zeby zaczynal od utworu ktory sluchalem przed wylaczeniem odtwarzacza a
    nie od poczatku. W sklepach nie wiedza za bardzo czy to co sprzedaja ma
    taka funkcje. Moze ktos mial juz taki problem i cos wybral?

    Na jakosci audio to az tak bardzo mi nie zalezy bo mam drewniane ucho a
    jak dodac do tego szum w samochodzie to juz w ogole nie ma o czym mowicp;)
    Obecnie zamanotowany jest Blaupunkt San Diego MP27 i jak dla mnie jakosc
    z niego jest wystarczajaca.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-18 18:41:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > plyt nie jest to takie zle ale jak wezme pendrivea czy karte 16GB
    > wypelniona mp3 to chcialbym zeby zaczynal od utworu ktory sluchalem przed

    ?
    Fabryczne radia Opla CD, z którymi miałem do czynienia,
    grały owszem od początku, ale utwór, który był odtwarzany jako ostatni.

    Co do MP3 i karty, to transmiter za 20 PLN również odtwarza
    ostatni utwór, jakiego się słuchało :-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-05-18 19:11:40
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Niedawno kupiłem pioneera DEH-2220UB.
    Działa tak jak mówisz. Pamięta nie tylko co odtwarzał ostatnio z płyty,
    ale i z pendrajwa. W ogóle ma dość wygodny interfejs.

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2011-05-19 09:39:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-05-18 19:11, Lagod pisze:
    > Niedawno kupiłem pioneera DEH-2220UB.
    > Działa tak jak mówisz. Pamięta nie tylko co odtwarzał ostatnio z płyty,
    > ale i z pendrajwa. W ogóle ma dość wygodny interfejs.

    A ja polecam Sony MEX-1GP. Sam takie posiadam. Fakt, że nowego nie
    kupisz, ale te pare stówek warto dać. Gra zarąbiście. Nie pozwala na
    podpięcie pena czy karty, ale posiada 1GB pamięci wbudowanej w panel.
    Wgrywasz na niego MP3 i śmiga aż miło. Podpinasz pod kompa kabelkiem USB
    i działa jak normalny pendrive. Dodatkowo odtwarzacz CD/MP3. oczywiście
    pamięta dokładnie miejsce piosenki do wyłączenia radia. Jak przerwiesz
    odtwarzanie w połowie piosenki to od tej połowy zacznie odtwarzać czy to
    właśnie z pamięci wbudowanej czy z płyty. Naprawdę fajne radyjko,
    wyjścia na wzmacniacz (przód i tył), dodatkowe wejście. Wbudowany
    wzmacniacz 4x45. Poszukaj i poczytaj sobie o tym radyjku. Ja jakieś
    ponad 2 lata temu dałem na allegro za radio 300PLN (oczywiście używane)
    i do dzisiaj działa bez awaryjnie. Nie przycina, nie wiesza się, czyta
    każdą płytę jaką włożyłem (nagrywane, oryginalne, CD-R/+-RW).

  • 5. Data: 2011-05-19 09:59:23
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Marcin <n...@n...ru> napisał(a):

> [...]
    > Obecnie zamanotowany jest Blaupunkt San Diego MP27 i jak dla mnie jakosc

    Wszystkie radia Sony z jakimi mialem stycznosc (sam posiadam GT33U)maja
    funkcje indeksowania po podpieciu nosnika USB - pendrive, przenosny dysk
    twardy, telefon komorkowy - i o ile na nosniku nie wprowadza sie zmian, czyli
    jesli nie dograsz nowych plikow, albo czesci nie skasujesz, to po ponownym
    podpieciu tego samego nosnika radio odtwarza od ostatniego momentu, gdzie
    przerwalo odtwarzanie. Jesli nastapily zmiany w ukladzie plikow, bedzie
    odtwarzalo od poczatku, po ponownym indeksowaniu (zajmuje to kilka-kilkanascie
    sekund, zalezy od pojemnosci nosnika).

  • 6. Data: 2011-05-19 13:22:12
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:ir0shv$3vb$1@inews.gazeta.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Marcin . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Moze ktos mial juz taki
    > problem i cos wybral?

    Problemu nie mialem...wybralem LG z bluetooth. Dzial jak opisales-odtwarza od
    ostatniego wylaczenia

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 7. Data: 2011-05-19 22:52:14
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-05-19 09:39, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > odtwarzanie w połowie piosenki to od tej połowy zacznie odtwarzać czy to
    > właśnie z pamięci wbudowanej czy z płyty. Naprawdę fajne radyjko,

    A czy jak wyciagniesz kluczyk to jest odcinane calkiem zasilanie do
    radia? U mnie wyjecie kluczuka odcina zasilanie do radia i Blaupunkt po
    powrocie zasilania nie pamieta co robil wczesniej. Ale jak sie radio
    wylaczy tylko z guzika na panelu to pamieta co robil po ponowym
    wlaczeniu, byle mu zasilania w miedzyczasie nie odciac.
    Zaleta takiego podlaczenia jest to, ze sie nie zostawi przed przypadek
    grajacego radia, tyle ze wyciszonego...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2011-05-20 08:42:46
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-05-19 22:52, Marcin pisze:
> [...]
    > wlaczeniu, byle mu zasilania w miedzyczasie nie odciac.
    > Zaleta takiego podlaczenia jest to, ze sie nie zostawi przed przypadek

    To zależy jak masz podłączone radio. Ja mam tak, że nawet po wyłączeniu
    auta radio mi gra, bo jak coś robię przy aucie to sobie lubię posłuchać
    muzyki. Ale nawet jak jest podłączone tak, że się wyłącza po wyłączeniu
    kluczyka, to pamięć radia działa. Ja mam nawyk wyciągania panelu przy
    wychodzeniu z autka. Więc nie zostawię radia w aucie...

    A w twoim przypadku masz spartolone podłączenie. Pewnie pamięć jest
    podłączona pod zasilanie radia z kluczyka i jak wyłączysz kluczykiem to
    odcina zasilanie od pamięci i dlatego ją gubi.

  • 9. Data: 2011-05-20 09:31:34
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > Obecnie zamanotowany jest Blaupunkt San Diego MP27 i jak dla mnie jakosc z

    Może problemem jest rozmiar 16Gb. Spróbuj użyć czegoś o mniejszym rozmiarze
    do 2Gb, żeby był system plików fat16. Poza tym nigdy w żadnym radiu nie
    spotkałem się, żeby odtwarzał nośnik zawsze do początku, a nie do miejsca w
    którym przestał poprzednio. Nawet jeśli tak było, można było ustawić
    inaczej.
    Mam radio Clarion 288rusb. Mogę polecić, gra nieźle (jak na moje ucho),
    porównywalnie z poprzednim Blaupunktem Calgary mp35. I oba wspomniane radia
    potrafiły odtwarzać nośnik od momentu przerwania przy wyłączeniu czy
    zgaszeniu silnika.

  • 10. Data: 2011-05-20 10:30:26
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > wlaczeniu, byle mu zasilania w miedzyczasie nie odciac.
    > Zaleta takiego podlaczenia jest to, ze sie nie zostawi przed przypadek

    Masz źle podłączone radio. Permamentne zasilanie zamienione z odłacznym.
    Podobnie miałem.