  • 21. Data: 2011-05-23 02:50:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-05-22 23:55, b...@g...pl pisze:

    > Czytaj dokladnie, Ty piszesz o pakiecie, on o minimalnym AC. Jesli u siebie

    Nie nie, mówiłem o pełnym AC :)

    > masz w ramach pakietu wyszczegolnione ile za OC i ile za AC to sobie zobacz ze
    > po malu OC zaczyna byc drozsze niz AC.

    W przypadku mojego auta (12-letni punciak wyceniony ostatnio na ok. 4200
    zł) już od 2-3 lat płacę więcej za OC niż AC.

    > Te 300 zl to pewnie wartosci przykladowa. mowa jest o 11-12 latkach,a przeciez
    > takie auto moze byc warte 15tys lub 3tys, i wtedy wartosc ac bedzie znaczaca
    > inna, uzywanie kwot bezwzglednych w tym przypadku jest mylace.

    Prawda, pisałem o moim przypadku.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 22. Data: 2011-05-23 11:33:46
    Od: " " <b...@g...pl>

    marjan <k...@g...com> napisał(a):

    > Nie nie, mówiłem o pełnym AC :)

    > W przypadku mojego auta (12-letni punciak wyceniony ostatnio na ok. 4200
    > zł) już od 2-3 lat płacę więcej za OC niż AC.
    no i wszystko jasne. Pytajacy ma auto o wartosci raczej blizej 10tys, wiec
    jego AC bedzie pewnie cos 600zl, stad cena pakietu ponad tys.

    > Prawda, pisałem o moim przypadku.
    Tak naprawde to wraca pytanie o zasadnosc ubezpieczania AC auta o tak znikomej
    wartosci. Cwiczylem pare lat temu stluczke - lampa nadpekniety zderzak,
    podrapany gril i maska. W zasadzie poza wymiana lapmy i poprawieniem mocowania
    zderzaka auto ok. Ale robiac w warsztacie z rachunkami wyszlo prawie 5tys
    (wymiana lampy, zderzaka i wzmocnien pod zderzakiem, nowy gril, malowanie
    zderzaka, grila, maski i blotnika). Robilem z AC, ale pozniej oddali mi z OC
    sprawcy (po 8 miesiacach). W Twoim przypadku taka klasyczna stluczka oznacza
    likwidacje auta. A ze to tylko lampa zbita, wiec wartosc reszty wraku dosc
    wysoka i do wyplaty raptem pare stowek (za ktore pewnie lampe kupisz, ale
    niekoniecznie naprawisz porzadnie auto). Tyle ze te pare stowek to wlasnie
    placisz na AC, wiec moze lepiej odlozyc na lapme na lokate ;-).

    --
    pozdr
    BrunoJ, bydg

  • 23. Data: 2011-05-27 22:18:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 01:23:29 +0200, Kris napisał(a):

    > to jestesmy umowieni
    > tobie sprzedam i jeszcze mi porzyczysz na nowe
    > bede ci splacal 125zl przez 20lat ? pasi ? + tam jakies na piwo/panienki

    LOL. Czyli Cię po prostu nie stac na auto :P

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2011-06-16 23:07:52
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    postanowilem zakonczyc temat
    padlo na AVIVA

    dali wiecej o wiele niz link4 i liberty direct
    link 4 polegl totalnie

    fakt tutaj mam jakis udzial kwotowy wlasny
    ale 0 amortyzacji jak w link\
    najwyzsza wycena auta o 3tys wiecej
    holowanie gdzie chce nie do jakies kwoty

    dodatkowe ubezpieczenie szyb udzial wlasny 150
    itp itd, hotel do 2 dni do jakiegos standartu
    3 rozliczenia szkody, rozne warianty

    wyszli bardziej konkurencyjnie
    i zaplacilem mniej o jakies 200zl
    a o 300 od hesti gdzie byly gorsze warunki

    to tyle
    zmieniajacie i nie oszczedzajcie
    nie ma co przeplacac i kwitnac z lojalnosci w jakies tam firmie marki merc
    z obsluga daci :)

    hestia spalila gy potrzebowalem wiele razy w nocy pomocy to kur...
    dodzwonic sie i obudzic tam jakiegos pana stroza to musialby byc cud

  • 25. Data: 2011-06-17 07:12:51
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    > postanowilem zakonczyc temat
    > padlo na AVIVA

    Jakbys posługiwał sie polskim zamiast polskawego, to może mniej byś miał
    problemów w życiu....

  • 26. Data: 2011-06-17 07:44:31
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Jakbys posługiwał sie polskim zamiast polskawego, to może mniej byś miał

    to znak firmowy tego trolla

    Ania