  • 51. Data: 2014-08-10 17:57:00
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Niekoniecznie, skoro były stawiane w innym celu i spłaciły się z
    > nawiązką z realizacji tego celu.
    > Teraz trzeba by to kupić/wydzierżawić od prywatnej firmy, napisać soft
    > który to obsłuży, zatrzudnić ludzi którzy będą ten system eksploatować
    > - to nie jest takie proste jak Ci się wydaje, ani takie tanie jak Ci
    > się wydaje.

    Znaczy infrastruktura viatola nie należy do panstwa?

  • 52. Data: 2014-08-10 18:00:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Aug 2014 15:57:00 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Znaczy infrastruktura viatola nie należy do panstwa?

    nie robi to Kapsh na zlecenie GDDKIA

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-08-10 18:04:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tylko ze ta zwiekszona skutecznosc jest okupiona faktem, ze na kazdy
    > samochód (jezdzi czy nie) musisz miec obowiazkowe OC.
    > A chodzi o to, zeby było bowiązkowe tylko jak jezdzisz.

    Dlatego piszę o możliwości rezygnacji z obowiązku jak tylko zacznie sprawnie
    działać inny sposób wychwytywania nieubezpieczonych a jeżdżących.

  • 54. Data: 2014-08-10 18:05:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Znaczy infrastruktura viatola nie należy do panstwa?

    Na pewno jest w eksploatacji viatola i państwo nie może sobie jej
    wykorzystać do innych celów bez zmiany umowy z tymże, a może i ustaw.
    A jak pokazuje przykład Staleksportu i kawałka A4 nie jest to takie proste.

  • 55. Data: 2014-08-10 18:48:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dlatego piszę o możliwości rezygnacji z obowiązku jak tylko zacznie
    > sprawnie działać inny sposób wychwytywania nieubezpieczonych a
    > jeżdżących.

    Ale tu pełna zgoda - ja nie jestem zwolennikiem operowania na zywym
    organiźmie zwłaszcza jak mozna inaczej.

  • 56. Data: 2014-08-10 18:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > nie robi to Kapsh na zlecenie GDDKIA

    Kto robi a kto jest właścicielem to mogą być dwie różne sprawy.
    P.S. Brak internpunkcji zrobił Ci potworka z tego zdania...

  • 57. Data: 2014-08-11 10:40:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-10 18:04, Cavallino wrote:

    > Dlatego piszę o możliwości rezygnacji z obowiązku jak tylko zacznie
    > sprawnie działać inny sposób wychwytywania nieubezpieczonych a jeżdżących.

    Wydaje mi się, że system jest prosty - kończy ci się OC - musisz
    podpisać nowe (lub nie jeśli nie zamierzasz jeżdzić). Z bazy danych
    Funduszu Gwarancyjnego info do WK, jeśli nie masz. I do tego samego Wk
    masz zanieść tablice. Oczywsiście ktoś może nie zanieść, ktoś
    sfałszować, ale na to jest inny paragraf - i to chyba skuteczny.

    Wada - graty na ulicy bez tablic zaparkowane na "najlepszych" miejscach.

    Shrek.

  • 58. Data: 2014-08-11 11:02:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Wada - graty na ulicy bez tablic zaparkowane na "najlepszych" miejscach.
    A teraz te same graty (tylko z przykręconymi tablicami) to lewitują w
    powietrzu czy stoją w tych samych miejscach?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 59. Data: 2014-08-11 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wada - graty na ulicy bez tablic zaparkowane na "najlepszych" miejscach.

    Ale przeciez juz o tym rozmawialismy - chcesz miec cos bez Oc - musisz
    trzymać na własnej posesji.

  • 60. Data: 2014-08-11 14:38:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 11:02, WOJO wrote:
    > A teraz te same graty (tylko z przykręconymi tablicami) to lewitują w
    > powietrzu czy stoją w tych samych miejscach?

    A teraz grata się pozbywa, żeby nie płacić za miejsce 50PLN miesięcznie
    w ubezpieczeniu;)

    Shrek.