  • 61. Data: 2014-08-11 14:40:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 12:59, Budzik wrote:

    > Ale przeciez juz o tym rozmawialismy - chcesz miec cos bez Oc - musisz
    > trzymać na własnej posesji.

    A teraz na terenie osiedlowym można parkować tylko na wyznaczonych
    miejscach. I co z tego?

    Shrek.

  • 62. Data: 2014-08-11 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A teraz na terenie osiedlowym można parkować tylko na wyznaczonych
    > miejscach. I co z tego?

    Wiadro... :)

  • 63. Data: 2014-08-11 19:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 18:59, Budzik wrote:

    > Wiadro... :)

    No właśnie.

    Shrek.

  • 64. Data: 2014-08-11 22:54:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No właśnie.

    Nie mam zamiaru odnosic sie do kazdego pytania, nawet jezeli nie ma zadnego
    zwiazku z tematem.
    Poza tym temat parkowania samochodów bez Oc ostatnio przerabialismy w
    rozmowie na pewnie "set" postów więc...

  • 65. Data: 2014-08-12 12:01:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 22:54, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie mam zamiaru odnosic sie do kazdego pytania, nawet jezeli nie ma zadnego
    > zwiazku z tematem.

    Ale to jest związane z tematem - obecnie problem zaparkowanych przez
    emerytów wraków jest marginalny, bo wychodzi drogo - tryby mielą wolno,
    ale skutecznie i kosztuje to co najmniej tyle co OC. Ty proponujesz
    zastąpić to prawem, które będzie martwe i twierdzisz, że problemu nie ma.

    Shrek.

  • 66. Data: 2014-08-12 18:57:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > wolno, ale skutecznie i kosztuje to co najmniej tyle co OC. Ty
    > proponujesz zastąpić to prawem, które będzie martwe i twierdzisz, że

    Niczego takiego nie proponuje.
    Ale watek o tym był raptem kilka tyogdni temu i to całkiem spory.
    Wiec jak cos nowego chcesz dodac to moze tam?

  • 67. Data: 2014-08-12 19:15:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-12 18:57, Budzik wrote:

    > Niczego takiego nie proponuje.

    Jak nie, jak tak:

> [...]

    > Ale watek o tym był raptem kilka tyogdni temu i to całkiem spory.
    > Wiec jak cos nowego chcesz dodac to moze tam?

    Bo co panie moderatorze?

    Czy chcesz czy nie problem parkowania nieużywanych samochodów łączy się
    z zagadnieniem braku konieczności opłacenia składki w sposób oczywisty.
    A logika "to jak nie masz OC to musisz trzymać samochód na własnej
    posesji, skoro i tak wszyscy kwestię parkowania mają w D4" (pomijając
    definicję "własności") jest równie skuteczny jak "rowerzyści mają w
    dupie obowiązek używania oświetlenia, to każmy im jeżdzić w kamizelkach":P

    Shrek.

  • 68. Data: 2014-08-12 19:51:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Czy chcesz czy nie problem parkowania nieużywanych samochodów łączy się z
    > zagadnieniem braku konieczności opłacenia składki w sposób oczywisty.

    A nie, bo wystarczyłoby za te miejsca płacić zamiast za oc

  • 69. Data: 2014-08-12 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jak nie, jak tak:
    >
    > "Ale przeciez juz o tym rozmawialismy - chcesz miec cos bez Oc -
    > musisz trzymać na własnej posesji."

    I co?
    Trzymanie na własnej posesji spowoduje zapchanie publicznych miejsc
    parkingowych?

    > Bo co panie moderatorze?

    Bo jajco... To była tylko propozycja zeby sie nie potarzac.

> [...]
    > (pomijając definicję "własności") jest równie skuteczny jak
    > "rowerzyści mają w dupie obowiązek używania oświetlenia, to każmy im

    Odpowiedzi na Twoje wątpliwości pojawiły się we wspomnianym wcześniej
    wątku.

  • 70. Data: 2014-08-12 20:21:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-12 19:59, Budzik wrote:

    > I co?
    > Trzymanie na własnej posesji spowoduje zapchanie publicznych miejsc
    > parkingowych?

    I co - napisanie w ustawie, że trzeba trzymać "na własnej posesji"
    spowoduje, że tak będzie. Już ci pisałem - obecnie na większości osiedli
    wolno parkować tylko w miejscach wyznaczonych - i tu jest miejsce gdzie
    praktika jebiut teorju. Policja i straż miejska ma to w dupie - teren
    prywatny (spółdzielni/wspólnoty) to ich prywatny problem. Po trzecie
    będąc członkiem wspólnoty mieszkaniowej jestem również właścicielem
    posesji (ułamkowym, ale jestem). A regulaminy i uchwały wspólnoty dopóki
    nie pójdziesz do sądu mają wartość zbliżoną do papieru toaletowego.

    Resumując - zapis w ustawie nie spowoduje, że samochody te będą stały na
    prywatnych posesjach - już teraz przepisy dotyczące parkowania są
    generalnie olewane - dołożenie kolejnego przepisu nic nie zmieni.

    To się nie powtarzaj:P

    Shrek.