  • 1. Data: 2013-04-10 09:01:56
    Temat: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    No to gnojki pojechali.

    Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem SMSa,
    że przedłużyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę - a tam opłaty!

    Ciekawe, czy mieli do tego prawo.

    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/D00008
    18001_WOP_Rok_waznosci_po_kazd_rozm.pdf

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-04-10 09:14:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

> [...]
    > Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem SMSa,
    > że przedłużyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę - a tam

    Było o tym już mówione dawno temu więc ameryki nie odkryłeś ...

  • 3. Data: 2013-04-10 10:27:40
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Było o tym już mówione dawno temu więc ameryki nie odkryłeś ...

    Tutaj chyba jednak nie było. Mam jeszcze jeden numer w tak-taku i teraz
    już muszę go przenieść - nie ma wyjścia. Nie dość, że dla starszych
    numerów nadal kasują 80gr do P4 to teraz jeszcze to!
    Oferta była słaba, teraz jest już tragiczna!

  • 4. Data: 2013-04-10 10:35:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 10:27, Skylla pisze:

    > Tutaj chyba jednak nie było.

    Nie skąd:

    :>

  • 5. Data: 2013-04-10 10:39:11
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > numerów nadal kasują 80gr do P4 to teraz jeszcze to!
    > Oferta była słaba, teraz jest już tragiczna!

    dokladnie, nan tak-taka od pierwszego kwartalu istnienia tej oferty Ery
    w PL (czyli juz > 13lat) i sie rowniez zastanawiam.
    Wpierw jednak przdzwonie to co mam na koncie a potem mnie chyba juz nie
    zatrzymaja. Od jakiegos czasu uzywam drugiego numeru w VirginMobile
    (rok waznosci bez oplat) i stawki za polaczenia sa duzo tansze (uzywam
    go zwlaszcza jak mam zadzwonic na numer w sieci Play - powód podałeś)

    p.s.
    ten temat dot. taktak'a byl juz co najmniej miesiac temu na tej grupie
    (i to wielokreotnie).

  • 6. Data: 2013-04-10 10:44:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 10 Apr 2013 10:27:40 +0200, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

> [...]
    >numerów nadal kasują 80gr do P4 to teraz jeszcze to!
    >Oferta była słaba, teraz jest już tragiczna!

    No widzisz ale tak jak autor wątku, dopiero teraz dostrzegł że
    pobierają opłaty, ile jest nieświadomych klientów którzy będą
    strzyżeni jak owieczki no ale kto co lubi.
    W każdym razie:
    -4gr sprawdzenie stanu konta
    -3pln/ rok roczna ważność konta
    -0,80gr/min do play dla starych użytkowników
    Toż to mały abonament się robi.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-04-10 10:47:26
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Nie skąd:
    >
    > :>

    Faktycznie było, ale jakoś to przeoczyłem mimo, że mnie to jak widzę
    kosztowało 3zł, a tyle postów czytam na darmo ;-).

  • 8. Data: 2013-04-10 10:49:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dizel nabazgrał(a):

> [...]
    > -4gr sprawdzenie stanu konta
    > -3pln/ rok roczna ważność konta
    > -0,80gr/min do play dla starych użytkowników

    Mam TT i stawki mnie walą bo w 95% używam do internetu a 90% znajomych i tam
    ma TM więc mam tanio.

  • 9. Data: 2013-04-10 10:54:43
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > No widzisz ale tak jak autor wątku, dopiero teraz dostrzegł że
    > pobierają opłaty, ile jest nieświadomych klientów którzy będą
    > strzyżeni jak owieczki no ale kto co lubi.

    Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta
    billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...
    Z drugiej strony t-mobile wysyła tyle smsowego spamu, że z definicji
    żadnych smsów od nich się nie czyta, tylko od razu kasuje.

  • 10. Data: 2013-04-10 11:19:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-04-10 10:44, dizel pisze:

> [...]
    > pobierają opłaty, ile jest nieświadomych klientów którzy będą
    > strzyżeni jak owieczki no ale kto co lubi.

    mozesz sprawdzic online
    lub z aplikacji spod androida - obie metody za darmo (no nie liczac
    kosztu polaczenia - ale zakladam, ze masz dod. pakiet danych)

    > -3pln/ rok roczna ważność konta

    no tu mnie wkurzyli (bo nagromadzilem sobie w tym celu srodkow (ostatnie
    podwojne doladowania) i teraz mam nieco sytuacje patowa - trzeba te
    srodki zuzyc

    > -0,80gr/min do play dla starych użytkowników

    wkurwiajace ^2
    ale lubie jak ktos do mnie dzwoni spoza T-mobile, bo uruchamia mi bonus,
    dzieki ktoremu nie place nic za polaczenia do sieci Tmobile (a tu mam
    wiekszosc znajomych), wiec jakos sie to rozmywa.

    Dodatkowo place 9pln/mc za 100MB pakietu danych (lub 12pln/mc za 500MB)
    - ale 100MB w zupelnisci wystarcza (wiekszosc i tak lacze sie via WiFi.

    > Toż to mały abonament się robi.

    dokladnie - u mnie teraz 'koszty stale'/mc to 12pln (internet+rok
    waznosci konta).

    Dlatego nawet mialem taka mysl, by przeniesc numer do najtanszego abo
    (za 17pln/mc mialem oferte na bodajże 40minut pakiet do wszystkich
    (raczej rzadko przekraczam ten limit) oraz 250MB pakiet danych -
    oczywiscie bez sluchawki, umowa na 24mce).

    Poczekamy zobaczymy - na razie przejadam srodki zgromadzone - bede sie
    zastanawial, jak sie skoncza a wowczas sytuacja na rynku moze sie zmienic.