eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz
    jest to płatne!
    Date: Thu, 11 Apr 2013 21:23:44 +0200

    Dnia Thu, 11 Apr 2013 20:10:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > No właśnie. W prepaidzie nie ma tak lekko. Stąd też ja wolę abonament,
    > ponieważ nie muszę niczego sprawdzać i działa, a jak coś przypadkiem
    > znajdę w billingu/fakturze to mogę reklamować. No, ale usługa ciągle
    > działa.

    A nie masz wrazenia ze po prostu placisz z gory za wszystkie bledy,
    nawet jak nie wystapia ? Juz mnie tak probowali lapac "zauwazylismy ze
    panu sie zdarza przekroczyc abonament, mamy wiec swietna oferte -
    wiecej darmowych minut, oczywiscie drozej, ale juz nigdy pan nie
    zaplaci wiecej niz umowiona kwota" :-)

    Przy czym - w demobilu raczej tak nie ma, pakietow zlotowkowych nie
    maja, a za inne uslugi wola prawdziwe zlotowki a nie minuty.

    > Nie ma. Niemniej co jakiś czas warto sprawdzić co tam naliczyli.

    Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie
    sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.

    > Nic mi się nie wydaje. Korzystam z usługi i wiem ile powinno być.
    > 3zł różnicy to w sumie dużo.

    Moze i duzo, ale czy bedziesz pamietal dokladnie ile bylo ?
    Owszem, watpliwosci moga cie natchnac do sprawdzenia billingu, ale jak
    tam nie znajdziesz pozycji, to bedziesz pewny ze cie "okradli" ?

    > Nie w demobilu, co?

    > A coś więcej?

    A co ma byc wiecej ? Bylo ostatnie podwojne doladowanie, to
    skorzystalem. I teraz nie musze tak czesto sprawdzac pooziomu w
    nocniku. Zreszta przysylaja SMS jak malo zostaje.

    > Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

    Wyslij, to sie dowiesz.

    > Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

    Ale ja nie mam innych oplat, to tez widze wszystko :-)

    > A wiesz, że mam to w poważaniu?

    > To zostaw dziadów w cholerę.

    Niestety, jestesmy zwiazani do ostatniej zlotowki na koncie :-)
    A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?

    Tak czy inaczej ja nie o tym, tylko o trudnosciach dochodzenia swego w
    prepaidzie. Nie mamy pana zlotowek na koncie i co pan nam zrobi ?
    W nielicznych przypadkach owszem, moga sie sami podlozyc, np na koncie
    0, doladowano niedawno, a w/g billingu nie wygadales nawet calej kwoty
    doladowania. W innych jestes na przegranej pozycji.

    J.