  • 41. Data: 2013-04-11 18:27:52
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Marcin N wrote:

    > Zostaje. Jednak usługa i tak ma wygasnąć za kilka miesięcy.

    jeśli uruchomisz usługę która automatycznie deaktywuje rok ważności
    ( np podwójne doładowanie) to ważność konta zostaje zmniejszona -
    przerabiałem to

    jeffrey

  • 42. Data: 2013-04-11 18:36:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 17:45, J.F pisze:

    > W abonamencie masz na fakturze i widac.

    LOL - przeglądasz listę połączeń, by sprawdzić ile wzięły z limitu
    'bezpłatnych'? Z ciekawości być może, przy przekroczeniu limitu też,
    ale w normalnym układzie? Przychodzi rachunek jak zwykle, a jak urwało
    za dużo to nawet nie zauważysz. A jak wysyłasz czasem jakieś sms extra
    na 'pomóż' to już w ogóle nie ma o czym gadać.

    > A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?

    Widzisz, to różnie bywa. Może być np. zwrotny sms z czasem rozmowy
    i stanem konta po operacji - łatwo zauważyć różnice. Zresztą stan
    konta w prepaidzie to się jednak śledzi, bo łatwo zostać z ręką
    w nocniku - przy abonamencie tego nie ma. Najwyżej później zapłacisz.

    > Wiec jak ci na billingu jasno nie pokaza tych 3 zl, to skad bedziesz
    > wiedzial ze z konta zniknelo 3zl wiecej niz z billingu wynika ?

    A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)
    Dostęp do pełnych informacji o połączeniach, opłatach itd.
    Ba, nawet usługi można sobie zmieniać itd.

    Taki jesteś nowoczesny i o tym nie wiesz? :P

  • 43. Data: 2013-04-11 19:40:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >LOL - przeglądasz listę połączeń, by sprawdzić ile wzięły z limitu
    >'bezpłatnych'? Z ciekawości być może, przy przekroczeniu limitu też,
    >ale w normalnym układzie?

    No powiedzmy ze w normalnym ukladzie nie sprawdzam.
    Zadowalam sie "wystawilismy fakture na 24.xx zl".

    Ale tez jak urwa pare darmowych minut, to mnie to zasadniczo nie boli.

    >Widzisz, to różnie bywa. Może być np. zwrotny sms z czasem rozmowy
    >i stanem konta po operacji - łatwo zauważyć różnice.

    No moze. Ale w demobilu akurat nie ma.

    Zreszta ... chce ci sie patrzec na kazdy taki ?
    A ostatniego pamietasz ? Archiwizacje wlaczyles ?
    Wydawalo ci sie ze bylo np 57zl, a teraz po krotkiej rozmowie jest 54
    ... wydawalo ci sie ?
    A przez kolejny miesiac nic nie znika ..

    >Zresztą stan
    >konta w prepaidzie to się jednak śledzi, bo łatwo zostać z ręką
    >w nocniku - przy abonamencie tego nie ma. Najwyżej później zapłacisz.

    Nie w demobilu. 300zl na koncie wazne rok (do niedawna) - raz na
    miesiac sprawdzam.
    I zapisuje :-)

    wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie,
    to sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P

    >A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)

    A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?

    >Dostęp do pełnych informacji o połączeniach, opłatach itd.
    >Ba, nawet usługi można sobie zmieniać itd.
    >Taki jesteś nowoczesny i o tym nie wiesz? :P

    Ale zeby k* oni podawali stan konta po kazdej operacji, to tacy
    nowoczesni nie sa :-)
    A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.

    J.

  • 44. Data: 2013-04-11 20:10:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 19:40, J.F pisze:

    > No powiedzmy ze w normalnym ukladzie nie sprawdzam.
    > Zadowalam sie "wystawilismy fakture na 24.xx zl".
    >
    > Ale tez jak urwa pare darmowych minut, to mnie to zasadniczo nie boli.

    No właśnie. W prepaidzie nie ma tak lekko. Stąd też ja wolę abonament,
    ponieważ nie muszę niczego sprawdzać i działa, a jak coś przypadkiem
    znajdę w billingu/fakturze to mogę reklamować. No, ale usługa ciągle
    działa.

    > No moze. Ale w demobilu akurat nie ma.

    Nie ma. Niemniej co jakiś czas warto sprawdzić co tam naliczyli.

> [...]
    > ... wydawalo ci sie ?
    > A przez kolejny miesiac nic nie znika ..

    Nic mi się nie wydaje. Korzystam z usługi i wiem ile powinno być.
    3zł różnicy to w sumie dużo.

    > Nie w demobilu.

    Nie w demobilu, co?

    > 300zl na koncie wazne rok (do niedawna) - raz na miesiac sprawdzam.
    > I zapisuje :-)

    A coś więcej?

    > wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie, to
    > sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P

    Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

    > A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?

    Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

    > Ale zeby k* oni podawali stan konta po kazdej operacji, to tacy
    > nowoczesni nie sa :-)

    A wiesz, że mam to w poważaniu?

    > A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.

    To zostaw dziadów w cholerę.

  • 45. Data: 2013-04-11 21:23:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Apr 2013 20:10:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > ponieważ nie muszę niczego sprawdzać i działa, a jak coś przypadkiem
    > znajdę w billingu/fakturze to mogę reklamować. No, ale usługa ciągle

    A nie masz wrazenia ze po prostu placisz z gory za wszystkie bledy,
    nawet jak nie wystapia ? Juz mnie tak probowali lapac "zauwazylismy ze
    panu sie zdarza przekroczyc abonament, mamy wiec swietna oferte -
    wiecej darmowych minut, oczywiscie drozej, ale juz nigdy pan nie
    zaplaci wiecej niz umowiona kwota" :-)

    Przy czym - w demobilu raczej tak nie ma, pakietow zlotowkowych nie
    maja, a za inne uslugi wola prawdziwe zlotowki a nie minuty.

    > Nie ma. Niemniej co jakiś czas warto sprawdzić co tam naliczyli.

    Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie
    sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.

    > Nic mi się nie wydaje. Korzystam z usługi i wiem ile powinno być.
    > 3zł różnicy to w sumie dużo.

    Moze i duzo, ale czy bedziesz pamietal dokladnie ile bylo ?
    Owszem, watpliwosci moga cie natchnac do sprawdzenia billingu, ale jak
    tam nie znajdziesz pozycji, to bedziesz pewny ze cie "okradli" ?

    > Nie w demobilu, co?

    > A coś więcej?

    A co ma byc wiecej ? Bylo ostatnie podwojne doladowanie, to
    skorzystalem. I teraz nie musze tak czesto sprawdzac pooziomu w
    nocniku. Zreszta przysylaja SMS jak malo zostaje.

    > Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

    Wyslij, to sie dowiesz.

    > Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

    Ale ja nie mam innych oplat, to tez widze wszystko :-)

    > A wiesz, że mam to w poważaniu?

    > To zostaw dziadów w cholerę.

    Niestety, jestesmy zwiazani do ostatniej zlotowki na koncie :-)
    A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?

    Tak czy inaczej ja nie o tym, tylko o trudnosciach dochodzenia swego w
    prepaidzie. Nie mamy pana zlotowek na koncie i co pan nam zrobi ?
    W nielicznych przypadkach owszem, moga sie sami podlozyc, np na koncie
    0, doladowano niedawno, a w/g billingu nie wygadales nawet calej kwoty
    doladowania. W innych jestes na przegranej pozycji.

    J.

  • 46. Data: 2013-04-11 21:57:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 21:23, J.F. pisze:

    > A nie masz wrazenia ze po prostu placisz z gory za wszystkie bledy,
    > nawet jak nie wystapia ?

    Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
    potrzeb (itd.). Główne telefony mam na abonament, backupowe na
    kartę, młodzież też na kartę.

    > Juz mnie tak probowali lapac "zauwazylismy ze
    > panu sie zdarza przekroczyc abonament, mamy wiec swietna oferte -
    > wiecej darmowych minut, oczywiscie drozej, ale juz nigdy pan nie
    > zaplaci wiecej niz umowiona kwota" :-)

    Ciebie może tak - jak mnie ktoś z takim telefonem 'dopadł', to
    pytałem, czy ma świadomość, że ja mam tam trochę więcej usług.
    Zresztą Ty żyłujesz na najniższym abonamencie (co zresztą sam
    napisałeś) i jak tak patrzę po Twoich wypowiedziach, to nie masz
    wiedzy i doświadczenia w szerszym zakresie.

    > Przy czym - w demobilu raczej tak nie ma, pakietow zlotowkowych nie
    > maja, a za inne uslugi wola prawdziwe zlotowki a nie minuty.

    Czego "demobilu raczej tak nie ma"?

    > Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie
    > sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.

    Bzdura - co zresztą wcześniej opisałem. Jak Ty nie możesz łatwo
    sprawdzić, to Twój problem.

    > Moze i duzo, ale czy bedziesz pamietal dokladnie ile bylo ?

    Nie trzeba pamiętać. Wystarczy sprawdzić.

    > Owszem, watpliwosci moga cie natchnac do sprawdzenia billingu, ale jak
    > tam nie znajdziesz pozycji, to bedziesz pewny ze cie "okradli" ?

    LOL - zadaj takie pytanie porucznikowi Zubkowi.

    > Wyslij, to sie dowiesz.

    LOL - a w czym mam wysyłać i jak?

    > Ale ja nie mam innych oplat, to tez widze wszystko :-)

    Wiesz, Twoja sofistyka mnie nudzi. Nie masz, nie miałeś, nie wiesz,
    ale ideologię będziesz dorabiał...

    > Niestety, jestesmy zwiazani do ostatniej zlotowki na koncie :-)

    Wy może tak.

    > A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?

    To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.
    Jak już wcześnie Tobie napisałem - nie dostaniesz ode mnie odpowiedzi,
    gdzie pójść...

    > Tak czy inaczej ja nie o tym, tylko o trudnosciach dochodzenia swego w
    > prepaidzie.

    Czyli standardowo nap**** bzdur, by trochę naściemniać. Może byś czasem
    skupił na temacie?

> [...]
    > 0, doladowano niedawno, a w/g billingu nie wygadales nawet calej kwoty
    > doladowania. W innych jestes na przegranej pozycji.

    A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
    miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
    Fakt, część poszła gdzie indziej...

  • 47. Data: 2013-04-12 10:44:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > Jeffrey nabazgrał(a):
    > Sie reklamowali, ze zajrzenie do iboa z przegladarki w telefonie nie
    > nalicza za transfer danych

    A nie wiem, w sumie mnie to wali bo ma pakiet danych.

  • 48. Data: 2013-04-12 10:45:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AL nabazgrał(a):

    > rowniez taktak - sprawdzilem przed chwila :)
    > chyba mowimy jednak o innyhc aplikacjach

    Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt

  • 49. Data: 2013-04-12 10:55:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 10:45, Chris pisze:
    > AL nabazgrał(a):

    > Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt

    Tak, są dwie. Rzekłbym, że obie nadają się do pchania
    karuzeli ;)

  • 50. Data: 2013-04-12 11:35:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Tak, są dwie. Rzekłbym, że obie nadają się do pchania
    > karuzeli ;)

    Mam wersję TT i to co podaje to mi wystarcza :) potrzebuję sprawdzić tylko
    czy mam odpowiednio funduszy do automatycznego przedłużenia pakietu danych,
    reszta mi jest obojętnba.