eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 11 Apr 2013 20:10:20 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz
    jest to płatne!
    References: <kk32p0$k1k$1@news.task.gda.pl> <kk33g8$b6o$1@node1.news.atman.pl>
    <kk37pt$7fe$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <d...@4...com>
    <kk39ck$eal$1@sunflower.man.poznan.pl> <kk3ere$aa2$1@node2.news.atman.pl>
    <5166daa2$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166e6ae$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166f594$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5166f594$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 78
    Message-ID: <5166fc92$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1365703826 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1270 82.139.18.228:56136
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044474
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-11 19:40, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-04-11 17:45, J.F pisze:
    >>>>> Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta
    >>>>> billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...
    >>>> Tak szczerze to raczej to można przeoczyć w abonamencie, a nie w
    >>>> prepaidzie.
    >>> W abonamencie masz na fakturze i widac.
    >> LOL - przeglądasz listę połączeń, by sprawdzić ile wzięły z limitu
    >> 'bezpłatnych'? Z ciekawości być może, przy przekroczeniu limitu też,
    >> ale w normalnym układzie?
    >
    > No powiedzmy ze w normalnym ukladzie nie sprawdzam.
    > Zadowalam sie "wystawilismy fakture na 24.xx zl".
    >
    > Ale tez jak urwa pare darmowych minut, to mnie to zasadniczo nie boli.

    No właśnie. W prepaidzie nie ma tak lekko. Stąd też ja wolę abonament,
    ponieważ nie muszę niczego sprawdzać i działa, a jak coś przypadkiem
    znajdę w billingu/fakturze to mogę reklamować. No, ale usługa ciągle
    działa.

    >>> A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?
    >> Widzisz, to różnie bywa. Może być np. zwrotny sms z czasem rozmowy
    >> i stanem konta po operacji - łatwo zauważyć różnice.
    >
    > No moze. Ale w demobilu akurat nie ma.

    Nie ma. Niemniej co jakiś czas warto sprawdzić co tam naliczyli.

    > Zreszta ... chce ci sie patrzec na kazdy taki ?
    > A ostatniego pamietasz ? Archiwizacje wlaczyles ?
    > Wydawalo ci sie ze bylo np 57zl, a teraz po krotkiej rozmowie jest 54
    > ... wydawalo ci sie ?
    > A przez kolejny miesiac nic nie znika ..

    Nic mi się nie wydaje. Korzystam z usługi i wiem ile powinno być.
    3zł różnicy to w sumie dużo.

    >> Zresztą stan
    >> konta w prepaidzie to się jednak śledzi, bo łatwo zostać z ręką
    >> w nocniku - przy abonamencie tego nie ma. Najwyżej później zapłacisz.
    >
    > Nie w demobilu.

    Nie w demobilu, co?

    > 300zl na koncie wazne rok (do niedawna) - raz na miesiac sprawdzam.
    > I zapisuje :-)

    A coś więcej?

    > wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie, to
    > sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P

    Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

    >> A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)
    >
    > A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?

    Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

    >> Dostęp do pełnych informacji o połączeniach, opłatach itd.
    >> Ba, nawet usługi można sobie zmieniać itd.
    >> Taki jesteś nowoczesny i o tym nie wiesz? :P
    >
    > Ale zeby k* oni podawali stan konta po kazdej operacji, to tacy
    > nowoczesni nie sa :-)

    A wiesz, że mam to w poważaniu?

    > A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.

    To zostaw dziadów w cholerę.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: