  • 31. Data: 2013-04-11 12:38:28
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Skylla wrote:

    > Skoro po dezaktywacji pakietu ważność zostaje, to może można
    > aktywować
    > go, zrobić połączenie, które przedłuży na rok, deaktywować (3 zł
    > pobiorą za te 1 miesiąc) i to samo dopiero za rok?

    nie zostaje- ważność wraca do takiego poziomu jakby nie było
    aktywowane rok ważności

    jeffrey

  • 32. Data: 2013-04-11 13:09:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-11 12:38, Jeffrey pisze:

    > nie zostaje- ważność wraca do takiego poziomu jakby nie było aktywowane
    > rok ważności

    Zostaje. Jednak usługa i tak ma wygasnąć za kilka miesięcy.

    --
    MN

  • 33. Data: 2013-04-11 17:38:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Działa ale pokazuje tylko stan konta.

    Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.

  • 34. Data: 2013-04-11 17:38:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 35. Data: 2013-04-11 17:39:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-10 19:32, Skylla pisze:
> [...]
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart
    e/doladuj_konto/nominaly_waznosc
    >O kurczę! Skrócili.
    >O ile pamiętam, to przedłużenie o miesiąc było zwykle tańsze.

    Nie, o ile pamietam to zawsze tak bylo.

    >Ewidentnie podnoszą ceny w tak taku. Ta promocja: rok ważności -
    >musiała ich solidnie uderzyć po kieszeni.

    No ba - przez poltora roku nie zobaczyli ani zlotowki.
    Ale to nie z winy waznosci, tylko wczesniejszych podwojnych doladowan.

    Tak czy inaczej - po tych ostatnich i przyszlych obnizkach cen wielu
    klientow nie wygada 15 zl/mc.
    A oni by chcieli zeby im wplacac po 50.

    I nie spodziewam sie dalszych obnizek. U wszystkich sie nie
    spodziewam.

    Pewnie zdryfuje gdzies w kierunku amerykanskim - klient dostaje pakiet
    GB, a reszta wliczona w cene.
    Z tym ze cena wysoka.

    >Masz rację - znalezienie czegokolwiek na ich stronie to dramat.
    >Zakładam, że to świadome działanie mające na celu zaciemnienie tego,
    >ile tak naprawdę musi płacić klient.

    Raczej nie, predzej taka forma zadufania.
    Mamy nowa swietna promocje, czemu pan nie korzysta, jedna, druga,
    trzecia, kazda ladnie opisana ... tylko gdzie jest ten regulamin, co
    to stanowi integralna czesc umowy :-)

    J.

  • 36. Data: 2013-04-11 17:45:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-04-11 17:38, Maciej Bebenek pisze:

    > Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.

    rowniez taktak - sprawdzilem przed chwila :)

    chyba mowimy jednak o innyhc aplikacjach

  • 37. Data: 2013-04-11 17:45:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-10 10:54, Skylla pisze:
    >Tak szczerze to raczej to można przeoczyć w abonamencie, a nie w
    >prepaidzie.

    W abonamencie masz na fakturze i widac.
    A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?

    Wiec jak ci na billingu jasno nie pokaza tych 3 zl, to skad bedziesz
    wiedzial ze z konta zniknelo 3zl wiecej niz z billingu wynika ?

    >T-mobile nie wysyła specjalnie więcej spamu niż inni, a informacje
    >od nich są wysyłane mają nadawcę T-mobile,

    O ile pamietam to roznie bywa.

    >Zresztą te śmieciowe sms-y można było wyłączyć w iBOA
    >(jeżeli dobrze pamiętam).

    Z tym ze nie do konca dziala.

    J.

  • 38. Data: 2013-04-11 17:51:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    >no tu mnie wkurzyli (bo nagromadzilem sobie w tym celu srodkow
    >(ostatnie podwojne doladowania) i teraz mam nieco sytuacje patowa -
    >trzeba te srodki zuzyc

    Jesli wylaczysz, to nie placisz, a termin waznosci zostaje. Przez rok.
    Zreszta ... skoro tyle tych srodkow, to ta drobna oplata ich mocno nie
    nadwyrezy ... a i pozwoli skrocic okres oczekiwania.

    Tylko oczekiwania na co ? :-)

    >wkurwiajace ^2
    >ale lubie jak ktos do mnie dzwoni spoza T-mobile, bo uruchamia mi
    >bonus, dzieki ktoremu nie place nic za polaczenia do sieci Tmobile (a
    >tu mam wiekszosc znajomych), wiec jakos sie to rozmywa.

    Oplaty interkonektowe coraz mniejsze. Wysoka stawka do Play zostanie,
    ale czy Bonus przetrwa ? :-)

    >Dlatego nawet mialem taka mysl, by przeniesc numer do najtanszego abo
    >(za 17pln/mc mialem oferte na bodajże 40minut pakiet do wszystkich
    >(raczej rzadko przekraczam ten limit) oraz 250MB pakiet danych -
    >oczywiscie bez sluchawki, umowa na 24mce).

    za 25zl ze sluchawka proponowali :-)

    >Poczekamy zobaczymy - na razie przejadam srodki zgromadzone - bede
    >sie zastanawial, jak sie skoncza a wowczas sytuacja na rynku moze sie
    >zmienic.

    Moze znow wlacza podwojne doladowanie :-)

    Bo raczej watpie aby pozwolili placic mniej - im zalezy na tym aby
    bylo wiecej :-)

    J.

  • 39. Data: 2013-04-11 17:53:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    >No widzisz ale tak jak autor wątku, dopiero teraz dostrzegł że
    >pobierają opłaty, ile jest nieświadomych klientów którzy będą
    >strzyżeni jak owieczki no ale kto co lubi.

    Akurat informowali o tym i sms i listownie ...

    J.

  • 40. Data: 2013-04-11 18:11:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    Jeffrey nabazgrał(a):
    >Działa ale pokazuje tylko stan konta.

    Sie reklamowali, ze zajrzenie do iboa z przegladarki w telefonie nie
    nalicza za transfer danych

    J.