  • 51. Data: 2009-07-06 18:49:15
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 12:41:00 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Bardzo śmieszne idioto.

    Ma usiąść i płakać? To tylko aparat. Gorzej jak właśnie wracał
    ze zlecenia i stracił ważne zdjęcia razem z kartą...

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 52. Data: 2009-07-06 19:01:16
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Lip, 20:38, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze q...@g...com:

    > Ach ci filosemici, wszędzie ich pełno...
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin
    Nie chce wchodzic w jalowa dyskusje z kims kto nie umie czytac ze
    zrozumieniem, i nazywa mnie filosemita. Przyczyna?... napisalem ze
    policja dzien i noc pilnuje zydowskiej synagogi, co jest prawda. Teraz
    sluchaj gnojku, odpowiem Ci w Twoim jezku. Odpierdol sie chamie
    odemnie.. Nie jestes anonimowy zasrancu. Duzo ludzi wkurzyles
    zasmarkany trollu .
    StaM

  • 53. Data: 2009-07-06 19:07:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze q...@g...com:

    > Nie chce wchodzic w jalowa dyskusje z kims kto nie umie czytac ze
    > zrozumieniem, i nazywa mnie filosemita.

    Nie skumałeś, pisałem o tamtych.

  • 54. Data: 2009-07-06 19:08:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Henry(k):

    > Ma usiąść i płakać? To tylko aparat.

    A tam, obiektyw za siedem kafli, co to takiego?

  • 55. Data: 2009-07-06 19:10:53
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Lip, 21:07, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze q...@g...com:
    >
    > Nie skumałeś, pisałem o tamtych.
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin
    usuniete StaM

  • 56. Data: 2009-07-06 19:14:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze q...@g...com:

    > usuniete StaM

    Ale co miało wyleźć, wylazło. Jeżeli tak reagujesz na żarty to musisz mieć
    trudne życie.

  • 57. Data: 2009-07-06 19:17:46
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Lip, 21:14, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > trudne życie.
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment

    A kto powiedzial ze zycie ma byc latwe? Moim zdaniem zycie ma byc, i
    jest przyjemne chociaz trudne;-))
    StaM

  • 58. Data: 2009-07-06 19:49:46
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > Współczuję, jak tylko zobaczę w jakimś komisie, giełdzie taki sprzęt to
    > niezwłocznie dam znać. Nieczęsto takie coś można zobaczyć.
    > Jak doszło do kradzieży?

    Ogladalem jakis czas temu w tv program- jak to u Angoli podstawia sie fure,
    a wniej np. telewizor z nadajnikiem.
    Nic nie dziala lepiej jak wypieprzaja w bialy dzien drzwi z futryna za 1000
    funtow z powodu tv,(nikogo nie ma w chacie- sasiedzi sie gapia itd)
    kupionego w pubie za 30.
    Naprowadza ich na to antena- taka w reku trzymana.
    Wiesci niosa sie szybko- i juz ni etak latwo znalezc nabywce na "okazje".
    Jakis sposob w tym jest.

    pozdro
    elm

  • 59. Data: 2009-07-06 21:57:18
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > A tam, obiektyw za siedem kafli, co to takiego?

    Ludzie w jednej chwili kasują znacznie większe pieniądze, byle wypadek
    samochodowy niesie z sobą spore straty, a mimo tego cieszą się, że
    przeżyli. Bo co tam samochód.
    Obiektyw za 7000zł to nie jest mały wydatek, ale to ciągle przedmiot.
    Jakkolwiek by było to dla Ciebie spore marzenie, to jednak to tylko szkło,
    elektronika, plastik i metal.

    Wesele dla większości jest ważnym dniem. Rzadko wydarzenie to pochłania
    mniej kosztów niż te kilka tysięcy. O to chodziło Henrykowi. Zresztą to
    nie musi wszystko obchodzić tych, którzy zlecali pracę. Nikt nie bierze
    pięciu fotografów na wszelki wypadek, a imprezy nie powtórzysz. Co im
    powiesz?

    d.

  • 60. Data: 2009-07-07 03:55:46
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Virck wrote:
    > Mnie nigdy nie okradli bo ja jestem wyjatkowo ostrozny. A nosze sprzet w
    > torbie za ponad 20 tys zlotych...

    Ho ho, to ile sam sprzęt musi być warty ;)

    pozdrawiam