  • 11. Data: 2009-07-06 09:27:37
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Virck wrote:
    > Tak jak pisalem wyzej...Rozbujnicza kradziez z uzyciem przemocy to jest moze
    > 10%...Pozostale 90% to jest zostawienie torby w takim miejscu gdzie dla
    > zlodzieja wystarczy 10 sekund...A zlodzieje sa wszedzie....Trzeba to miec po
    > prostu na uwadze i byc na to ciagle gotowym...Nie rozstajemy sie ze sprzetem
    > nawet na chwile bez opieki....Nie zostawiamy w samochodzie, na lawce
    > itp....Jezeli zlodziej nie wyrwal Ci sila na ulicy, w bramie czy
    > gdziekolwiek a ukradl ci z zaskoczenia po cichu to jest to TWOJA wina !

    Piszesz spod celi?

  • 12. Data: 2009-07-06 09:30:43
    Od: Usjwo <u...@g...com>

    On 6 Lip, 17:21, "Virck" <v...@v...com> wrote:
    > ... ukradl ci z zaskoczenia po cichu to jest to TWOJA wina !

    No i masz, nie dosc ze mu ukradli sprzet to jeszcze dostanie grzywne
    albo pojdzie za to siedziec. Swiat sie konczy.

  • 13. Data: 2009-07-06 09:46:20
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Virck" <v...@v...com> napisał:

> [...]
    > lawce itp....Jezeli zlodziej nie wyrwal Ci sila na ulicy, w bramie czy
    > gdziekolwiek a ukradl ci z zaskoczenia po cichu to jest to TWOJA wina !
    W ten sposób rozumując jeśłi wyrwał Ci siłą to też jest Twoja wina bo mogłeś
    trenować judo, zapasy albo inną dyscyplinę powodującą odpowiedni wzrost
    sprawności fizycznej. A jeśli Ci zabrał bo dał Ci znienacka z tyłu
    baseballem w łeb, to też jest Twoja wina - mogłeś w hełmie chodzić a żeby
    nie zaszedł Cię od tyłu założyć sobie na ramieniu lusterko wsteczne:-(.

    Należy zachowac niezbędną czujność by nie ułatwiać życia złodziejom, ale
    pisanie, ze winny kradzieży jest właściciel to przegięcie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 14. Data: 2009-07-06 09:51:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Virck pisze:
    >Jezeli zlodziej nie wyrwal Ci sila na ulicy, w bramie czy
    > gdziekolwiek a ukradl ci z zaskoczenia po cichu to jest to TWOJA wina !

    Masz skrzywioną psychikę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-07-06 10:07:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Jul 2009, m0w wrote:

> [...]
    [...]
    > Wybacz, to nie są przyczyny kradzieży.
    [...]
    > Przyczyną kradzieży jest to, że ktoś jest zły i kradnie.

    O, zdarzają się jeszcze przestarzałe poglądy, można się
    dopisać/podpisać pod tym wnioskiem??

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2009-07-06 10:16:57
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Virck wrote:

> [...]
    > zlodziej nie wyrwal Ci sila na ulicy, w bramie czy gdziekolwiek a
    > ukradl ci z zaskoczenia po cichu to jest to TWOJA wina !

    Pierdolisz synuś aż głowa boli. Przyczyną kradzieży jest popieprzona
    psychika złodzieja, ty możesz to tylko ułatwić bądz utrudnić. Natomiast wina
    jest po stronie kradnącego niezależnie czy miał jakieś ułatwienia czy nie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 17. Data: 2009-07-06 10:19:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Masz skrzywioną psychikę.

    Oni to sobie tak usprawiedliwiają - "ja nie jestem złodziejem, to jego wina, sam
    się prosił, mógł uważać".

  • 18. Data: 2009-07-06 10:24:24
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >Użytkownik "mbphoto.pl" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    qb.googlegroups.com...

    >Witam wszystkich,
    >Dziś rano skradziono w Krakowie czarną torbę Olympus E-System z bardzo
    >ważną zawartością.
    >W środku m.in:
    >Obiektyw Zuiko 7-14mm nr 110006915
    >Obiektyw Zuiko 40-150 nr 136110844
    >Dwie baterie BLM-1
    >Dwa komplety 8szt akumulatorów Sanyo Enoloop
    >Filtr polaryzacyjny Hoya 58mm
    >Legitymacja (pozwolenie z kurii) na fotografowanie ze zdjęciem
    >Karta pamięci PQ1 4GB
    >Za informację w tej kwestii WYSOKA NAGRODA !!!!
    >KONTAKT 602209134

    nie mozliwe, olympusów nikt nie kradnie.. chyba że miałeś torbe Nikona, to
    możliwe....:)

  • 19. Data: 2009-07-06 10:41:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    > nie mozliwe, olympusów nikt nie kradnie.. chyba że miałeś torbe Nikona, to
    > możliwe....:)

    Bardzo śmieszne idioto.

  • 20. Data: 2009-07-06 10:48:37
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Lip, 12:41, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Bardzo śmieszne idioto.
    > --
    > Mateusz Ludwin

    ...dobra odpowiedz.
    Niedalej jak w nocy z soboty na niedziele, wytlukli dziure w
    dwucetymetrowej szybie wystawowej, i zwineli ze cztery Olimpusy E, z
    obiektywami. Ja wiem ze to byly atrapy. Oni czyli zlodzieje
    niekoniecznie. Ciekawe jak im poszlo ze sprzedaza tego. Wszystko to
    dzialo sie w Aachen. Policja napewno im w tym nie przeszkadzala, bo
    jest zajeta pilnowaniem dzien i noc zydowskiej synagogi.
    StaM