  • Data: 2009-07-06 13:53:26
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: "Virck" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@n...pl> wrote in message news:h2sgtj$9fs$1@node1.news.atman.pl...

    > W Moskwie na komisariat przylatuje obcokrajowiec, składa zgłoszenie
    > kradzieży samochodu.
    > - Gdzie stał wasz samochód?
    > - O tam na ulicy.
    > - Ile kosztował was samochód?
    > - 10 tys dolarów.
    > Milicjant prowadzi obcokrajowca do obrazu z Leninem. Co widzicie na tym
    > obrazie?
    > - Lenin.
    > - A co trzyma w ręku?
    > - No czapkę.
    > - No widzicie, Lenin nie wypuszcza z ręki czapki za 5 rubli, a wy
> [...]

    To tez mialem na mysli...Ludzie lekkomyslnie traca sprzet. Wrecz napraszaja
    sie zlodziejom....Bo jaki zlodziej pogardzi torba ktora zostala w
    samochodzie albo frajer (bo inaczej sie nazwac nie da) zostawia na krzesle i
    idzie do toalety albo podchodzi w kawiarni czy restauracji do kasy....Jak
    sie nie traci glowy to sie nie traci sprzetu....Wystarczy myslec....Nie mam
    tu na mysli napadu z wyrwa, bo tu juz coz....