  • Data: 2009-07-06 12:30:15
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Oni to sobie tak usprawiedliwiają - "ja nie jestem złodziejem, to jego
    > wina, sam się prosił, mógł uważać".

    W Moskwie na komisariat przylatuje obcokrajowiec, składa zgłoszenie
    kradzieży samochodu.
    - Gdzie stał wasz samochód?
    - O tam na ulicy.
    - Ile kosztował was samochód?
    - 10 tys dolarów.
    Milicjant prowadzi obcokrajowca do obrazu z Leninem. Co widzicie na tym
    obrazie?
    - Lenin.
    - A co trzyma w ręku?
    - No czapkę.
    - No widzicie, Lenin nie wypuszcza z ręki czapki za 5 rubli, a wy
    zostawiliście samochód za 10 tys dolarów na ulicy.

    A zostawienie sprzętu foto niepilnowanego, to proszenie się o kłopoty.
    Nic nie usprawiedliwia złodzieja, ale właściciel w takim wypadku
    wykazuje się lekkomyślnością. To nie jest rezerwat indian, gdzie wódz
    powiedział do kowboja, możesz zostawić swoje rzeczy przed tipi, w
    promieniu 500km nie ma białych, więc nic nie zginie.

    wer