  • Data: 2009-11-21 14:20:19
    Temat: Re: UV filter
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Nov 2009, Marek Dyjor wrote:

    > jeździsz na rowerze z aparatem na szyii? :)

    Z torbą (możliwie małą) przez ramię, tak.
    Widzisz inne miejsce, "mało trzęsące", na rowerze?
    W tym roku zdarzyło mi się zaliczyć rundkę z... dwoma :> (w bonusie
    posiałem podróbkę Gorillapoda)

    > imho jest kilka sytuacji gdy warto mieć osłonę w postaci filtra ale to sa
    > wyjątkowe sytuacje.

    Wersja druga to używać "bez", ale jednak przy wyciąganiu czy wkładaniu
    można o coś przyhaczyć. Acz przyznaję, że przetarcie na jednym filtrze
    pojawiło mi się już dość dawno i od tego czasu nic... więc i obiektywowi
    szkody raczej bym nie wyrządził.

    pzdr, Gotfryd