    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: USB -> jack
    Date: Wed, 10 Jul 2024 11:47:16 -0500

    On 2024-07-10 04:59, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 9 Jul 2024 23:03:20 -0500, w <v6l168$nuu$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > Na fotce jest podłączony pendrive.

    Tak, mp3player gra z plikow jakie na nim sa.
    Moze tam byc jeden guzik, ten plastik sprawia wrazenie ze on tam jest.

    > Efekt chyba znam :)

    Oj tam, moze jednak?

    Czasem hinczyzna moze zaskoczyc. Oni tam gupi nie sa i czasem dobre
    graty robia.

    Np. Kupilem ekran do kamery cofania. Podlaczylem ja do kamery IR i po
    jakims czasie sie pokapowalem ze ten ekran podlaczylem do 20V.
    I on sie nie spalil.

    Dopiero jak sprawdzilem papiery, pudelko i sam ekran wyszlo ze ma
    malucki napis przy wtyczce 12/24V. A sam ekran calkiem zacny.

    Podobnie radio. Kupilem za 150pln a ono gra mp3, radio, bt, filmy, ma
    kamere cofania, interfejs do sterowania z kierownicy, Ir i dongla i
    wogole calkiem dobrze gra.
    Zaden pjonjer czy inny alpin tego za te cene nie umi.

    Juz nie wspominam o teyes cc2 bo to wogole inksza liga.

    Tak ze kup, moze dodamy nobliwy punkt do mej listy :)

    --
    Lukasz