  • 41. Data: 2016-03-06 07:43:54
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Przede wszystkim - Herbapoli jest obecnie 5 do 8.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Herbapol

    Mnie jako gościa, który wchodzi do sklepu i chce kupić sok firmy
    kiedyś dobrej, nie interesuje ile jest tych Herbapoli. Każdy z nich
    ma teraz etykietkę "oszust"

    > I kazdy moze sobie dowolne produkty robic, albo markowac, albo marke
    > sprzedac.
    >
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-4
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-7
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-6

    Te dwa ostatnie, to "Malina Max" i "Malina Max Premium". Nie Aronia
    Max, tylko Malina Max. Słowo "Max" sugeruje, że tej maliny jest tam
    ekstremalnie dużo. Może nawet i maksymalnie, czyli sama malina. A
    jeszcze dodatek słowa "Premium" to już miód malina. A tak naprawdę
    tu się zgina u pingwina. Oba mają po 0.08% soku malinowego. I kto tu
    kogo robi w bambuko, Panie Pszemol?

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 42. Data: 2016-03-06 09:49:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Mar 2016 07:43:54 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Mnie jako gościa, który wchodzi do sklepu i chce kupić sok firmy
    > kiedyś dobrej, nie interesuje ile jest tych Herbapoli. Każdy z nich
    > ma teraz etykietkę "oszust"

    No, w sumie tak to powinno dzialac - przychodzisz, widzisz "Herbapol"
    i skoro nie wiesz kto i co za tym stoi, to nie kupujesz.

    Tym niemniej - Herbapol X moze nadal robic swietne soki, Herbapol Y
    mogl zostac tanio sprzedany i nowy wlasciciel stwierdzil, ze wiecej
    zarobi, jak przez rok sprzeda napoje bezowocowe, a Herbapol Z moze np
    sprzedac prawo do uzywania marki i znaku towarowego jeszcze innej
    firmie.

    No ale to juz wina Herbapolu X, ze nie zaczal promowac wlasnego znaku
    towarowego.

> [...]
    > jeszcze dodatek słowa "Premium" to już miód malina. A tak naprawdę
    > tu się zgina u pingwina. Oba mają po 0.08% soku malinowego. I kto tu

    To jakos bardziej skomplikowane, bo to jest 0.08% zageszczonego soku z
    malin. W zaleznosci od tego ile razy zageszczony, moze odpowiadac np
    0.8% soku z malin. Ale to syrop, wiec spodziewalby sie czlowiek po
    prostu zageszczonego soku z malin, 100%, no przynajmniej 90% i
    z 2kg malin na 1kg produktu :-)

    Herbatka malinowa wyglada uczciwie
    http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina
    ... no chyba, ze to wysuszone resztki po wyciskaniu soku :-)

    Ale juz tu malin malo
    https://www.doz.pl/apteka/p52601-Herbata_malinowa_fi
    x_Herbapol_Krakow_3_g_20_szt

    A widzialem takie, gdzie bylo "liscie malin 0.5%", zas piekny kolor
    pochodzil z buraka ...

    J.

  • 43. Data: 2016-03-06 13:01:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie okrada bo z samych malin jest bardzo drogi. I jak widzisz cene 3 zyle za pol
    litra to nie moze byc z samych malin.

  • 44. Data: 2016-03-06 13:02:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    > 0.8% soku z malin. Ale to syrop, wiec spodziewalby sie czlowiek po
    > prostu zageszczonego soku z malin, 100%, no przynajmniej 90% i

    Zaraz, zaraz... Cycata ze składu:
    "zagęszczony sok malinowy o ekstrakcie ogólnym 65% (0,08%)"
    Rozumiem z tego, że sok malinowy oryginalny zagęszczono do objętości
    65% i dodano go jedną łyżeczkę na cysternę. Stąd jest go tylko 0.08%

    No sorry, ale konsument nie musi mieć wykształcenia technologa
    żywności, żeby odczytywać co nam cwaniaczkowata firemka przekaże na
    etykiecie.

    > Herbatka malinowa wyglada uczciwie
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina
    > ... no chyba, ze to wysuszone resztki po wyciskaniu soku :-)

    Czy jest napisane, że nie? Znając już brudne zagrania producenta, z
    ostrożności procesowej zakładam, że Twoja hipoteza jest słuszna ;-)

> [...]
    x_Herbapol_Krakow_3_g_20_szt

    > A widzialem takie, gdzie bylo "liscie malin 0.5%", zas piekny kolor

    Bo liście z malin też mają podobne działanie, jak sam owoc. A burak
    jest zdrowy :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 45. Data: 2016-03-06 14:23:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 19:35:36 +0100, JaNus <bez@adresu> wrote:

    >Ale raczej nie chodzi o to, aby "nasypać w aku do pełna", a jedynie
    >_awaryjnie_ zasilić go na tyle, by dokończyć rozmowę,
    [...]
    >2. Aby dał cokolwiek, to trzeba go umieścić w nasłonecznoinym miejscu
    >i... co? Pilnować aby nikt nie ukradł? Śmiechu warte.

    Ja używam tego np na plaży, gdy korzystam z telefonu to na bieżąco
    sobie doładowuje. Ale fakt że najlepiej ten powerbank naładować z 230V
    a solarne ogniwo traktować jako dodatek ekologiczny ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 46. Data: 2016-03-06 15:11:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Oba mają po 0.08% soku malinowego. I kto tu kogo robi w bambuko, Panie
    > Pszemol?

    No przykre, fakt.

  • 47. Data: 2016-03-06 15:14:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

> [...]
    > sobie doładowuje. Ale fakt że najlepiej ten powerbank naładować z 230V
    > a solarne ogniwo traktować jako dodatek ekologiczny ;)

    Tylko szkoda że projektant postanowił machać LEDami
    w czasie ładowania ze słońca, co obniża skuteczność ładowania.

  • 48. Data: 2016-03-06 15:22:12
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-06 o 02:26, Pszemol pisze:

    > O tak? A po czym poznajesz? :-)
    >
    > Z moim zegarem systemowym jest wszystko
    > w porządku ale być może Twój czytnik nie radzi
    > sobie ze strefami czasowymi? Bo ja wysyłam ze
    > strefy czasowej Greenwich -6 a Ty jesteś w +1.

    :O - A gdzie też to dobre bogi Cię zagnały?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 49. Data: 2016-03-06 15:36:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JaNus" <bez@adresu> wrote in message

    > :O - A gdzie też to dobre bogi Cię zagnały?

    Jakieś pół godziny jazdy autem na zachód od Chicago.

    p.s. dobre bogi czy długie nogi?

  • 50. Data: 2016-03-06 16:13:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-06 o 09:49, J.F. pisze:
> [...]

    Na to nie wpadłem, a powinienem był. Szkoda jednak świetnej marki, i
    utraconej reputacji. Dodam, że sam dałem się nabrać. Onegdaj, gdy
    kupiłem-bo-się-namyśliłem, to wybierając "co" - spojrzałem na skład, a
    ten był OK. No to później już kupować zacząłem bez czytania. Pod wpływem
    tu-dyskusji zerkam na flaszkę _oryginalnego_ Herbapolu (za 6 zeta), i
    widzę, że zostałem nabity w butelkę (0,33), bo tej maliny jest parę...
    promili! Tak jak piszecie. No to teraz będę musiał czytać za każdym razem.

    Dziwne, że żaden (nawet jakiś "dbały o jakość") z tych rozpączkowanych
    Herbapol-i, nie wyróżni się od innych, pisząc np. "nowosądecki" - pod
    nazwą firmy. Czyżby żadnemu nie zależało? No to chyba "rżną głupa"...
    wszystkie!

    > Herbatka malinowa wyglada uczciwie
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina
    > ... no chyba, ze to wysuszone resztki po wyciskaniu soku :-)

    Może i tak? Wyciskają sok, który sprzedają w cenie b. wysokiej, z
    zaznaczeniem, że stuprocentowy. A "resztki roślinne" po wyciśnięciu -
    zasypują cukrem, i wypiekają w 99 st. Celsjusza, aż dobrze "naciągnie"
    napar. I ładują ten "ekstrakt" do soków tańszych.

> [...]
    x_Herbapol_Krakow_3_g_20_szt

    > A widzialem takie, gdzie bylo "liscie malin 0.5%", zas piekny kolor

    Ktoś już tu napisał, że "burak jest zdrowy". No ale ja bym wolał, abym
    to JA wy-zdrowiał, a nie każdy burak z zarządu Herbapolu 8>

    A tak z innego końca:
    może by temat malin, baaardzo widać interesujący - wydzielić w nowy
    wątek, bo z power-packiem wspólnego zbyt wiele nie ma 8>

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!