  • 1. Data: 2016-03-04 15:46:03
    Temat: Szlachetne zdrowie...
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    http://allegro.pl/odpromiennik-telefonu-tarcza-kwant
    owa-skalarna-i6027783661.html

    "TARCZA KWANTOWA - ODPROMIENNIK W NANO TECHNOLOGII
    chroni mózg i cały organizm przed zabójczym wpływem promieniowania
    elektromagnetycznego z telefonów, komputerów itp."

    Ma też walory ECO:

    "Tarcza kwantowa: 1. redukuje o 96% absorbcję szkodliwego promieniowania
    przez organizm 2. skraca czas ładowania baterii telefonu do 50% 3.
    wydłuża żywotność baterii 2-3 krotnie"

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2016-03-04 18:27:45
    Temat: Re: Szlachetne zdrowie...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 4 marca 2016 15:46:03 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > http://allegro.pl/odpromiennik-telefonu-tarcza-kwant
    owa-skalarna-i6027783661.html

    Nawet tanie toto :>
    Jak kumpel miał podstawkę z cudownymi magnesami, które miały zmieniać
    strukturę wody w szklance, to dał za nią chyba ze 4 stówy.
    Twój handlarz chyba słabo zna się na robieniu biznesu na cudach :>

    L.

  • 3. Data: 2016-03-04 18:40:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jak kumpel miał podstawkę z cudownymi magnesami, które miały zmieniać
    > strukturę wody w szklance, to dał za nią chyba ze 4 stówy.
    > Twój handlarz chyba słabo zna się na robieniu biznesu na cudach :>

    ty lepiej napisz, czy kumpel wyładniał po tej wodzie, czy mu się żyje
    lepiej ?

  • 4. Data: 2016-03-04 18:47:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 4 marca 2016 18:40:29 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
    > ty lepiej napisz, czy kumpel wyładniał po tej wodzie, czy mu się żyje
    > lepiej ?

    Choroba, chyba do niego napiszę, kontakt się urwał dawno temu,
    jak się odezwie to przedstawię szacownemu gronu spostrzeżenia i wnioski :]

    L.

  • 5. Data: 2016-03-04 19:23:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Choroba, chyba do niego napiszę, kontakt się urwał dawno temu,
    > jak się odezwie to przedstawię szacownemu gronu spostrzeżenia i wnioski :]

    Cóż, widocznie zdrowie mu się poprawiło. Nabrał wigoru i energii.
    Osiągnął sukces życiowy i finansowy. I dlatego zapomniał o tobie - tak
    to zazwyczaj bywa...

    Przygotuj się zatem, że nie będzie chciał rozmawiać, lub będzie się
    zasłaniał wymówkami w rodzaju "nie mam teraz czasu, bo właśnie wybieram
    nowe pozłacane felgi do mojego Bentleya, rozumiesz...".

    A mógłbyś to samo mieć za gówniane 4 stówki...

  • 6. Data: 2016-03-04 20:26:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ci co kupia nie musza chronic mozgow.

  • 7. Data: 2016-03-04 20:56:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-04 15:46, Piotr Wyderski wrote:
    > http://allegro.pl/odpromiennik-telefonu-tarcza-kwant
    owa-skalarna-i6027783661.html
    > "TARCZA KWANTOWA - ODPROMIENNIK W NANO TECHNOLOGII
    > [ciach]

    Nie nie, lepszy jest ten bonus za friko co jony emituje. Kilka[tysięcy]
    sztuk i można mysleć o ładowaniu baterii w komórce. Jak by je zebrać do
    kupy to może i nawet odrzut by sie pojawił.

  • 8. Data: 2016-03-04 21:08:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 04.03.2016 o 15:46, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    >
    > "Tarcza kwantowa: 1. redukuje o 96% absorbcję szkodliwego promieniowania
    > przez organizm 2. skraca czas ładowania baterii telefonu do 50% 3.

    Nie wiem sam, czy sprzedając coś takiego bardziej jest się
    arcycwaniakiem wyciągającym kasę z ciemnoty czy raczej podchodzi to pod
    jakieś schorzenie psychiczne...

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2016-03-04 22:58:22
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 marca 2016 15:46:03 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > http://allegro.pl/odpromiennik-telefonu-tarcza-kwant
    owa-skalarna-i6027783661.html
    Chyba zacznę sprzedawać wektorowe tarcze kwantowe, można opchnąć to samo
    za trzy razy tyle (albo nawet cztery, jeśli to będzie relatywistyczna czterowektorowa
    tarcza kwantowa Einsteina).

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 10. Data: 2016-03-04 23:00:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 marca 2016 21:08:18 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > Nie wiem sam, czy sprzedając coś takiego bardziej jest się
    > arcycwaniakiem wyciągającym kasę z ciemnoty czy raczej podchodzi to pod
    > jakieś schorzenie psychiczne...
    To tak jak spytać, czy Cyganka wróżąca z kart i portfela w pociągu pospiesznym
    wyciąga kasę z ciemnoty, czy raczej jest chora psychicznie;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski