  • 1. Data: 2016-03-05 08:57:48
    Temat: Opona limuzyny prezydenckiej
    Od: "N. N." <i...@a...pusty>

    Crosspost: pl.misc.elektronika alt.pl.matematyka pl.sci.fizyka

    Nie jestem wyznawcą rozlicznych teorii spiskowych, ale jeśli (wyczytane
    w necie): "jeśli spiskując jakaś grupa ludzi może odnieść bardzo wielkie
    korzyści - to oni kiedyś taki spisek zawiążą!"

    Ludzie wierzący w zamach smoleński są przez przeciwników tegoż - uważani
    za oszołomów. Ale ja uważam, że w sytuacji, gdy w nie całkiem
    oczywistych okolicznościach ginie urzędujący prezydent, a z nim blisko
    1/3. osób w naszym państwie najważniejszych - to sprawę należy wyjaśniać
    dotąd, aż znikną *wszystkie* możliwe wątpliwości. Podobnie jak w sprawie
    zabójstwa JFK - amerykańska prasa skwapliwie donosi o wszelkich nowych
    teoriach, jakie się tylko pojawią. Smoleńska brzoza nadal ma swoje
    tajemnice, a strona "gościnna", czyli dysponenci lotniska - z
    niewiadomych powodów wolą narażać się na podejrzenia wynikłe z tego, że
    uparcie odmawiają zwrotu Tupolewa. Wolą być podejrzani, niż? Ano
    właśnie: niż co? Co takiego jest we wraku, że nie chcą jego oddać?? To
    zupełnie *wystarczająca* podstawa do snucia teorii, określanych przez
    anty-spiskarzy jako "spiskowe" właśnie.

    Drążąc dalej: chyba tylko ślepy nie zauważy tego, że wielkoruski
    szowinizm płacze rzewnie, tęskniąc do dawnych granic imperium
    sowieckiego. I że Putin niczego tak nie pragnie (prócz pieniędzy
    oczywiście, oraz jeszcze większej władzy), niż odbudowy dawnej strefy
    wpływów. I stara się to robić, acz niespiesznie. Jednak świat jakoś go
    boleśnie nie skarcił za wojnę w Czeczenii, przełknął napaść na Gruzję,
    aneksję Krymu, oraz ukryte (nie za dokładnie!) wspieranie rebelii jego
    ziomków we wschodniej Ukrainie. On waży kolejne kroki, i udawało mu się
    dotąd, aż jego anty-ukraińscy protegowani zestrzelili ten samolot.
    Dopiero wtedy świat się zainteresował agresywnymi poczynaniami Moskwy,
    co świadczy o jego (wolnego świata) głębokim tumiwisizmie, wręcz
    porażającym!

    To był kontekst, a w nim chcę osadzić poniższe:
    w pancernej limuzynie, która powinna mieć koła odporne nawet na
    kolczatkę, a tym bardziej strzał snajpera, pęka opona. Jedynie sensowne
    wytłumaczenie jest takie, że nie była przystosowana do tego obciążenia,
    jakie wywiera samochód pancerny. Czyli była od samochodu zwykłego. Jak
    to jest możliwe, aby jakiś BOR-owik się aż tak pomylił? Bardziej więc
    prawdopodobny jest *sabotaż*! Czyli że ktoś założył ją po to, aby ona
    pękła. A kiedy jest to najbardziej prawdopodobne? Ano gdy jest
    najmocniej obciążona: duża szybkość, plus najlepiej zakręt. A wtedy
    najłatwiej zginąć może główny pasażer. Który jest już solą w oku wielu
    ludzi w kraju, Unii, a i (last, but not least) na Kremlu. A oni tam
    przecież starannie szkolą "fachowców" od roboty niezbyt czystej.
    Doświadczenia zbierali przez pokolenia, dlatego owi fachowcy wiedzą jak
    zabijać zarówno ostentacyjnie (polonem w herbacie) jak też i tajnie, by
    wszyscy (prawie) uwierzyli, że to wypadek. Dlatego mam nadzieję, że
    śledztwo dotyczące tego, i poprzedniego wypadku - będzie prowadzone
    starannie, i wiarygodnie.
    Dodam jeszcze "wypadek" trzeci, dużo wcześniejszy: katastrofę
    gibraltarską. Wszak Anglicy dotąd, pomimo tylu lat! nie odtajnili
    wyników własnego śledztwa, czy innych materiałów związanych z ową
    katastrofą. Co każe "powziąć uzasadnione podejrzenie", że tam dokonano
    zamachu z udziałem brytyjskich tajnych służb. Zaś inspiratorem
    najpewniej był Stalin. Był on na tyle sprytny, aby kasztany wyciągać z
    ognia *cudzymi* rękami.

    Dziękuję za doczytanie aż do końca

    --
    Jeśli część ludzi jest zbyt mało rozgarniętych, aby pokierować
    _własnym_ życiem bez pomocy janosikowego państwa, to takim

  • 2. Data: 2016-03-05 11:48:11
    Temat: Re: Opona limuzyny prezydenckiej
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-05 o 08:57, N. N. pisze:
    > Crosspost: pl.misc.elektronika alt.pl.matematyka pl.sci.fizyka

    ale to była opona gumowa, a nie elektroniczna.

    sio na alt.pl.dupa
    albo na pręga ewentualnie.

    a.

  • 3. Data: 2016-03-05 12:04:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-05 o 11:48, Artur Miller pisze:

    > ale to była opona gumowa, a nie elektroniczna.

    No coś Ty, przecież to był zamach!
    Nawet posiedzenie BBN zwołali.

    > sio na alt.pl.dupa

    :-)

    P.P.

  • 4. Data: 2016-03-05 15:07:19
    Od: "N. N." <i...@a...pusty>

    > ale to była opona gumowa, a nie elektroniczna.
    >
    > sio na alt.pl.dupa albo na pręga ewentualnie.
    >
    > a.

    Za to elektroniczny był zdalny wyzwalacz, który miał wywołać pożar.
    Skoro nie zadziałał, to zgadnij, jakiej był produkcji?
    Taki sobie żarcik, bo o tym wyzwalaczu nic w mediach nie ma :<
    Ale w ten sposób nawiązać można do tematyki grupy. Kto robi tak zawodną
    elektronikę?

  • 5. Data: 2016-03-05 18:37:19
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Może nie na temat, ale dziś pokazywali w tvnie zdjęcia z kamery auta
    pokazająca jak to było.
    Ja tam wszystkiego nie dopatszyłam mimo, że pokazali 2 razy,
    ale wyglądało to z tego co widziałam następująco:
    jedzie auto autostradą,
    z pszeciwka, drugim pasem odzielonym od tego pasa pasem zieleni jadą inne
    auta,
    auta z pszeciwka rozbyzgują jak wodę żyżel lub coś innego tego typu
    i te kamienie trafiają na pas kturym jedzie auto z kamerą,
    (prawdoodobnie kierunek auta prezydenckiego).
    A potem to już nic nie widać , tylko jak jakieś auto,
    pewnie prezydenckie zjeżdża na pobocze.

    Skąd wiesz, że ten żużel nie miał między kamykami ostszy ze stali?
    Dla mnie to nie do pomyślenia takie zanieczyszczenie asfaltu na
    autostradzie.
    Od razu pownino być spszątane, sypane solą, pisakiem, co kiedy tsza.
    Autostrada ma być idiotoodporna, nawet pszy gołoledzi itp.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 6. Data: 2016-03-05 19:15:17
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-05 o 15:07, N. N. pisze:

> [...]
    > Taki sobie żarcik, bo o tym wyzwalaczu nic w mediach nie ma :<
    > Ale w ten sposób nawiązać można do tematyki grupy. Kto robi tak zawodną

    hm... Toyota?

    a.

  • 7. Data: 2016-03-05 19:40:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "N. N." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Kto robi tak zawodną elektronikę?

    Kaczyński? Hmm, w sumie pasuje, bo prezydent-plastuś z przypadku miał nie
    być prezydentem i tylko dlatego jaro nie startował, wygląda, że teraz szuka
    sposobu na przejęcie stolca prezydenckiego.

  • 8. Data: 2016-03-08 18:56:58
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > No coś Ty, przecież to był zamach!
    > Nawet posiedzenie BBN zwołali.

    Kolega dziś zadał pytanie: czy gdyby zamach się powiódł,
    to czy zasługi wystarczyłyby na pochówek na Wawelu?

    Pozdrawiam, Piotr

    PS. Tak, wiem...

  • 9. Data: 2016-03-08 19:22:37
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > Kolega dziś zadał pytanie: czy gdyby zamach się powiódł,
    > to czy zasługi wystarczyłyby na pochówek na Wawelu?

    Nie bój, nie bój, wydymają/wydymali-by go, jak księdza Twardowskiego,
    którego wbrew życzeniu, pochowano w Ś.O...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 10. Data: 2016-03-09 12:52:05
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    prezydentem i tylko dlatego jaro nie startował,
    > wygląda, że teraz szuka sposobu na przejęcie stolca prezydenckiego.

    Ja pier..., wchodzę na grupę nt elektroniki, a tu też petrolle...

    --
    Pzdr.
    Marek