  • Data: 2014-06-26 07:55:19
    Temat: Re: US dziala.
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-25 21:40, AZ pisze:

    > Oczywiscie, ze uwaza za sprawiedliwa bo pewnie placi 100% VAT to
    > dlaczego ktos ma placic mniej niz on?

    bo jako osoba fizyczna nie prowadząca DG wydajesz na paliwo 200-400
    złotych miesięcznie (w tym 23% VAT czyli 100 % stawki), a prowadzący DG
    może wydać na paliwo np. 2000 złotych bo ma dojazdy i jego 1% na cele
    prywatne daje dodatkowy koszt w wysokości 50% stawki czyli 23% i nie
    jest sprawiedliwy.

    Zasadą podatku VAT jest odliczanie kosztów przy zakupie i NALICZANIE
    przy sprzedaży.

    Tak jak pisałem jeżeli mamy patologię to trzeba ją ścigać ale nie
    zaciemniając i psując przepisy.

    A czemu jest przyzwolenie społeczne na kradzież ? (bo jak inaczej nazwać
    odliczanie podatku, który nie powinien być odliczony?) Bo KAŻDY obywatel
    zapytany czy państwo go dyma odpowie, że jak. Więc usprawiedliwionym
    jest dymanie dymającego.

    Bo jak inaczej nazwać horrendalne opłaty i daniny od możliwości
    prowadzenia firmy ? Albo od teoretycznej emerytury ? albo teoretycznie
    dobrze działającej służby zdrowia ?

    Problemem nie jest państwo, problemem są obywatele, którzy są ślepi na
    wydatki państwa. Dla świętego spokoju gónicy mają przywileje, policjanci
    mają przywileje, PKP ma przywileje. Kto za to płaci ???? NIKT o tym nie
    mówi, że połowa tych wszystkich danin/opłat jest MARNOTRAWIONA!!!

    Pominę już fakt picia wódki za państwowe. Ja nie mogę podjechać do
    MCdrive odliczając VAT od paliwa ale ciupas jeden z drugim może wydać z
    publicznych 1,6k PLN na wódkę i jest spoko ?

    Ja nie mogę dostać legalnie za darmo od kolegi 10 tys złotych albo
    choćby pożyczyć bo zaraz będę przestępcą skarbowym. Ale JarKacz dostaje
    200 tys na adwokata i co ? Płaci ? Gówno! To jest równość ? Dlatego
    ludzie mają świadomość bycia dymanym przez system.