  • Data: 2009-10-17 11:57:28
    Temat: Re: UPS do pieca CO
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sugerujesz zeby kolega rozwalil sciany i podlogi, wypierniczyl cala
    > instalacje
    > CO bo pewnie ma miedziana lub pex i zrobil porzadna stalowa grawitacyjna :-)

    No właśnie nic nie sugeruję, bo się na tym nie znam... nie wiem, jakie
    są metody zapobiegania tego typu zjawiskom... być może nie powinno się
    stosować kotłów węglowych do instalacji nie grawitacyjnych, tylko dać
    jakiś gazowy czy coś...
    Ja po prostu uważam, że wszystkie takie rozwiązania, w których jedna
    pospolita awaria pociąga za sobą kolejne, poważne, to proszenie się o
    nieszczęście... Proponuję - wmontuj w sufit nad swoje łóżko duży
    elektromagnes, taki, żeby trzymał w powietrzu metalową lampę, podłóż pod
    niego tę lampę i kładź się codziennie spać z nadzieją, że prądu w nocy
    nie odłączą ;)... chciałbyś tak?? Ja nie ;)...

    Pozdrawiam
    Konop