    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: UPS do domu
    Date: Sat, 10 Jul 2010 03:21:43 -0700 (PDT)

    On 9 Lip, 19:54, MAR <M...@s...org> wrote:

    > A ile chcesz siedzieć przy zasilaniu z UPSa ?

    Krotko, tak aby wylaczyc kompa albo przetrwac incydentalne "mruganie
    pradem" co czasem sie zdaza.

    > A jakie pojemności kupisz za takie pieniądze ?

    Wiem co moge dostac za te kase w sklepie. Ale jestem otwarty na
    wszelkie pomysly w rodzaju "kup ups-a rackowego bez aku za 300zl firmy
    XYZ i dokup siakies aku za 100-500zl w zaleznosci od potrzeb"

    > Chcesz lampkę tym zasilać ?

    Tez, mam swietlowke 5W calkiem jasno swiecaca i lampke led. Na
    sytuacje awaryjne jak znalazl..

    > To ma być podtrzymanie awaryjne pracy komputera czy zasilanie domu na
    > wypadek braku prądu ?

    O to i to. Czyli glownie zabezpieczenie kompa przed wylaczeniem
    zasilania ale jak juz zasilanie padnie to zeby troche swiatla miec
    albo radio sobie wlaczyc...

    Naprawde nikt na grupie nie moze sie pochwalic swoimi bojami z UPS-ami
    w domu/biurze?

    --
    Lukasz Sczygiel