eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UPC kupiło Astera
    Date: Thu, 09 Dec 2010 15:47:19 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Lines: 76
    Message-ID: <idqq5r$k54$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idiqfp$5c3$1@news.onet.pl> <idjfmn$k09$1@news.onet.pl>
    <idjl9s$arr$1@news.onet.pl> <idku28$1lv5$1@news2.ipartners.pl>
    <idl0fe$qp8$1@pyro.tvk.wroc.pl> <idl1n2$1npg$1@news2.ipartners.pl>
    <idl2ot$od3$1@news.onet.pl>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <20101208100342.5d07a940@babcia-workstation>
    <ido4do$86m$1@inews.gazeta.pl> <idoena$eld$1@inews.gazeta.pl>
    <idqis4$mn8$1@inews.gazeta.pl> <idql16$sao$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: office243.omnitec.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291906043 20644 195.177.100.243 (9 Dec 2010 14:47:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Dec 2010 14:47:23 +0000 (UTC)
    X-User: radi242
    In-Reply-To: <idql16$sao$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-GB; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93540
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-09 14:19, Artur Maśląg wrote:

    > No cóż - pozostaje mi tylko uwierzyć na słowo, ponieważ ja się z czymś
    > takim nie spotkałem pod konie roku 2009, Maciek napisał, że pod koniec
    > 2010 (wrzesień) było w pakiecie Quattro.

    No i? Quattro to nie jedyny pakiet, za to jest kolejnym na to
    przykladem. Wiec w czym tu jakies watpliwosci co do takiego usilnego
    pakietyzowania komorki? To co napisal Maciek to tez nieprawda?

    > Owszem, ma znaczenie, tym bardziej, że twierdziłeś, że na siłę wpychają
    > SIM.

    Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Co to ma wspolnego z tym ile
    czasu to trwa badz trwalo? Nawet jesli by zaprzestali, to jest to fakt
    dokonany.

    > Bywa. Nadal z tego nie wynika, ze Aster na siłę wciska karty SIM
    > i nie da się tego uniknąć.

    Napisalem wyraznie, ze wciskaja w pakiecie uslug ktore dopiero wowczas
    maja lepsza cene. I stanowia typowa promocyjna umowe na czas okreslony.
    Wiadomo, ze nikt nie zmusza w ogole nikogo do zamawiania od nich
    jakichkolwiek uslug. Nawet pojedynczych.

    Jesli chcesz zamowic uslugi A+B i obie dostajesz w lepszej cenie niz
    oddzielnie zamowiona A oraz B, a potem ktos doklada Ci jako warunek
    realizacji podobnego pakietu w owej cenie, zamowienie uslugi C w
    tej samej cenie dotychczasowych A+B, czyli nie widac realnie wkladu
    kosztu tej uslugi w cene pakietu, to jest to ewidentne wciskanie.
    Co innego, gdyby np. usluga o wartosci dajmy na to 30PLN spowodowala
    wzrost ceny calego pakietu tylko o 10PLN. Tymczasem abonament GSM
    nagle "wtopil sie" w oferte. Zostal po prostu skrosnie subsydiowany
    kosztem tamtych uslug. Oczywiscie, to zaden problem wziac
    w tej sytuacji ta usluge skoro sie za to teoretycznie nie doplaca,
    a SIM moze sobie lezec w szufladzie nawet nie rozpakowany.

    Ale juz poszedl do ludzi i w tabelki. Zreszta to tym bardziej mnie
    nie dziwi skoro Aster byl szykowany do sprzedazy, wiec picowanie
    liczb uslug i abonentow jest dosc zrozumialym dzialaniem. A bez tego
    manewru zarowno z wlasnej bazy klientow, ani spoza wlasnej sieci nie
    byliby w stanie na ta telefonie zlowic pewnie i tysiaca abonentow, na
    tak nasyconym i konkurencyjnym rynku. Pierwszy dzien masz do czynienia z
    tym co sie na nim dzieje?

    > Nie, nie lubię i wcale nie muszę wisieć na telefonie i tracić czas.
    > Już nie wspomnę o tym, że te 30 minut to pewnie z 10 itd. Ja też
    > swoje uwagi co do ich obsługi, ale staram się podchodzić do tego
    > obiektywnie.

    Wybacz ale ja wiem lepiej ile czasu mialem okazje juz spedzac - sam
    wisialem juz 30 minut z zegarkiem w reku dzwoniac w tygodniu kolo
    godziny 20, podobnie doswiadczenia ma moja zona. Wiec mowie to
    obiektywnie i opierajac sie o wlasne doswiadczenia. Podobnych opinii
    ich abonentow znajdziesz wiele. Poziom obslugi w ostatnich latach spadl
    BAARDZO.

    > Nie, chciałem się dowiedzieć jak naprawdę wygląda to wciskanie kart SIM.
    > Na razie widzę, że to 'wciskanie' polega/ło na skorzystaniu z oferty
    > promocyjnej, która ma/miała swoje warunki i do tego chyba ma to
    > niewielki związek z tematyką grupy.

    Skoro uwazasz ze to nie na temat to po co w ogole bierzesz udzial w
    takiej dyskusji? Co do tematyki to nie ja poruszylem pierwszy temat
    pakietow i komorek, poza tym dopoki temat dotyczy calosciowej oferty
    danego operatora i jego polityki dotyczacej swiadczenia uslug, co jest
    jak najbardziej na miejscu.

    A jak dalej nie wierzysz jak to wyglada, to proponuje chociazby
    http://tiny.pl/hws1t


    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: