  • Data: 2016-01-12 17:06:41
    Temat: Re: UB zpieczenie w Allianz Direct -- kod rabatowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ddddddddd" n72511$1b3$...@d...me

    > to może zmień ubezpieczalnię albo adres garażowania, bo ja za 3-litrowe auta tyle
    płacę, za 1,5L pojemności chyba ok. 370zł

    Mam prawie 2 litry diesla.
    Allianz Direct jest bezproblemowy, więc trzymam się go.
    Pełne zniżki plus 5% za kontynuację.
    W razie wypadku -- zniżki można zatrzymać. :)
    Ale i w razie wypadku -- można spać spokojnie, bo Allianz
    sprawnie wypłaca odszkodowania i nie jest zbyt dociekliwy.

    Zwykle jest jakiś kod rabatowy -- teraz nie widzę.
    Kiedyś za pannę Mercedes w AD płaciłem rocznie mniej
    niż w Warcie I ratę półroczną. :) (I była nieco droższa/wyższa od II)

    Właśnie około 365 plnów rocznie za prawie 2 litry diesla płaciłem około 2008 roku.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'