eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylne hamulce 125p/PolonezRe: Tylne hamulce 125p/Polonez
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Date: Sun, 10 Oct 2010 18:26:39 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <i8spgc$oir$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i8nkms$fao$1@news.net.icm.edu.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <4cb06176$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3MybpG$Ix5@mike.oldfield.org.pl>
    <4cb0c6fb$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1286728012 25179 82.210.140.98 (10 Oct 2010 16:26:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Oct 2010 16:26:52 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <4cb0c6fb$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316867
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-09 21:48, Tomasz Pyra pisze:
    > Adam Płaszczyca pisze:
    >> Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>> Bo na początku produkcji może i były to samochody w miarę na czasie, na
    >>> tyle ile można się było spodziewać po takim a nie innym systemie
    >>> ekonomicznym.
    >>> Powiedzmy że nie było się czego wstydzić.
    >>
    >> Było. Silnika. Fiat 125 miał silnik DOHC. Ale dla nas był za nowoczesny.
    >
    > Albo po prostu za mocny.

    Co za bzdury. Kupiliśmy zwyczajnie licencję na zespół napędowy, który
    był tańszy i nie był specjalną konkurencją dla wyrobów okolicznych
    braci.

    > Nie potrafiąc zapewnić odpowiedniej jakości w dziedzinie hamulców,

    A co Ty od nich chcesz? W swoim czasie była bardzo przyzwoite
    i skuteczne.

    > zawieszenia, przeniesienia napędu

    A cóż Ty chcesz od tego zawieszenia, przeniesienia napędu? Aha, może
    te resory z tyłu?

    > czy nawet samej niezawodności silnika
    > lepiej było zrobić jednostkę słabą żeby na reszcie podzespołów zyskać
    > jakiś zapas wytrzymałości.

    Tak, tak - silnik trafił się taki a nie inny, z racji uwarunkowań
    systemowych.

    Bawią mnie takie dorabianie ideologii.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: