eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylne hamulce 125p/Polonez › Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
  • Data: 2010-10-10 18:26:39
    Temat: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-09 21:48, Tomasz Pyra pisze:
    > Adam Płaszczyca pisze:
    >> Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>> Bo na początku produkcji może i były to samochody w miarę na czasie, na
    >>> tyle ile można się było spodziewać po takim a nie innym systemie
    >>> ekonomicznym.
    >>> Powiedzmy że nie było się czego wstydzić.
    >>
    >> Było. Silnika. Fiat 125 miał silnik DOHC. Ale dla nas był za nowoczesny.
    >
    > Albo po prostu za mocny.

    Co za bzdury. Kupiliśmy zwyczajnie licencję na zespół napędowy, który
    był tańszy i nie był specjalną konkurencją dla wyrobów okolicznych
    braci.

    > Nie potrafiąc zapewnić odpowiedniej jakości w dziedzinie hamulców,

    A co Ty od nich chcesz? W swoim czasie była bardzo przyzwoite
    i skuteczne.

    > zawieszenia, przeniesienia napędu

    A cóż Ty chcesz od tego zawieszenia, przeniesienia napędu? Aha, może
    te resory z tyłu?

    > czy nawet samej niezawodności silnika
    > lepiej było zrobić jednostkę słabą żeby na reszcie podzespołów zyskać
    > jakiś zapas wytrzymałości.

    Tak, tak - silnik trafił się taki a nie inny, z racji uwarunkowań
    systemowych.

    Bawią mnie takie dorabianie ideologii.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: