eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylne hamulce 125p/Polonez › Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 09 Oct 2010 22:08:24 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    References: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8la2b$lm5$1@mx1.internetia.pl>
    <4cae406e$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8megs$3n2$1@news2.ipartners.pl> <i8neiu$qb5$2@news.onet.pl>
    <4caf5446$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8nt43$41k$1@inews.gazeta.pl>
    <4caf85bc$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4caf85bc$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4cb0cbb6$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.26.12
    X-Trace: 1286654902 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27045 83.23.26.12:26069
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316701
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-08 22:57, pitpull pisze:

    > Niestety jesteśmy skazani na coraz większą dawkę elektroniki w autach - już
    > nawet przepustnica nie ma linki ostatnimi czasy.
    > A potem własciciele toyot się rozbijają ;/

    Jeżeli chodzi o linkę gazu, to jak ta się gdzieś na zakręcie przetrze
    wewnątrz pancerza i jak właściciel zlekceważy pierwsze objawy, to
    prędzej czy później też pedał gazu wciśnie i on tak już zostanie.
    Po poszarpana linka zacznie stawiać opór w pancerzu, a kierowca ma
    więcej siły w nodze niż ta sprężynka zamykająca przepustnicę.


    W Toyocie problemem jest to, że o ile zawsze w samochodach był dość
    intuicyjny w obsłudze kluczyk, to w Toyocie jest przycisk start/stop
    który żeby wyłączyć silnik, trzeba trzymać przez 3 sekundy, co już się
    niewielu udaje.

    Więc to nie elektronika jest winna, a po prostu źle zaprojektowany
    interfejs użytkownika w którym nie przewidziano intuicyjnego i szybkiego
    awaryjnego wyłącznika.

    System bez kluczyka też można zrobić dobrze i intuicyjnie - np. tak jak
    w Swifcie. W miejscu gdzie normalnie jest kluczyk i stacyjka mam
    pokrętło które się odblokowuje jak w samochodzie znajduje się nadajnik.
    I jak coś pójdzie nie tak, to zawsze nim można wyłączyć prąd w
    samochodzie i się zatrzymać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: