-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 08 Oct 2010 10:21:45 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
References: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
<4cae3e2d$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4cae3e2d$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4caed497$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.137.3
X-Trace: 1286526103 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 83.8.137.3:9015
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316424
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-07 23:39, pitpull pisze:
> Zacisk jest pływający. Może nie pływa tak idealnie jak w nowoczesnych
> kontrukcjach, ale jak się porządnie wyczyści z rdzy te blaszki blokujące
> zacisk i delikatnie natrze smarem grafitowym to działa to OK.
U mnie wygląda na to że problemem głównym jest zużycie tych
blaszek-klinów. Tak na oko to one wyglądają na dorabiane jakąś metodą
gospodarczą i warto żebym kupił nowe.
Znalazłem zestaw montażowy dla tych hamulców, który wygląda tak:
http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.
php?ax=F&pro=89&art=562425&pic=0&lang_id=PL
Czy te cztery duże elementy to będą te kliny, czy jeszcze coś innego?
> To jest konstrukcja sprzed 40-50 lat. A Auto z takim zaciskiem ma minimum 15
> lat (polonez). Dla tego auta to nie jest awaria tylko normalna czynność
> serwisowa. :)
U mnie to jest o tyle problem, że to hamulce do przyczepy.
Jeżdżę tym raz w miesiącu, w dodatku ponieważ jest to hamulec najazdowy,
to potrafię tym przejechać dziesiątki albo i setki kilometrów bez użycia
tego hamulca (jak delikatnie hamuję, to on z tyłu nie działa). A to
chyba nie są najszczęśliwsze warunki pracy dla tej konstrukcji.
Pewnie gdyby było używane codziennie, to byłoby lepiej.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.10 11:30 kogutek
- 08.10.10 16:07 pitpull
- 08.10.10 17:49 Olek
- 08.10.10 19:26 pitpull
- 08.10.10 19:35 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 20:29 ko
- 08.10.10 21:28 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 08.10.10 21:57 Artur Maśląg
- 08.10.10 22:53 Tomasz Pyra
- 08.10.10 22:57 pitpull
- 09.10.10 02:00 kogutek
- 09.10.10 10:22 Tomasz Pyra
- 09.10.10 12:59 Artur Maśląg
- 09.10.10 13:10 ąćęłńóśźż
- 09.10.10 13:14 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=