  • 1. Data: 2013-10-30 16:57:59
    Temat: Tylna blacha do płyty
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Kupiłem używaną płytę GA-H77M-D3H bez blachy z tyłu. Nie jest tak potrzebna,
    ale gdy z tyłu wkładam USB to się płyta rusza. Czy jest możliwość dokpienia
    samej blachy?

  • 2. Data: 2013-10-30 17:13:25
    Temat: Odp: Tylna blacha do płyty
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://tiny.pl/qgmdn

    PC

  • 3. Data: 2013-10-30 17:30:12
    Temat: Re: Tylna blacha do płyty
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://tiny.pl/qgmdn

    odbiór osobisty we Wrocławiu części za 1 zł

  • 4. Data: 2013-10-30 17:56:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-30 16:57, Borneq pisze:
    > Kupiłem używaną płytę GA-H77M-D3H bez blachy z tyłu. Nie jest tak
    > potrzebna, ale gdy z tyłu wkładam USB to się płyta rusza. Czy jest
    > możliwość dokpienia samej blachy?

    Jak się płyta rusza to trzeba ją przykręcić jak ustawa przewiduje albo
    nawet lepiej. Później będą niestyki, zwarcia, niestabilność...

  • 5. Data: 2013-10-31 01:45:16
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-30 16:57, Borneq pisze:
    > Kupiłem używaną płytę GA-H77M-D3H bez blachy z tyłu. Nie jest tak
    > potrzebna, ale gdy z tyłu wkładam USB to się płyta rusza. Czy jest
    > możliwość dokpienia samej blachy?
    Blacha tylko uszczelnia tył obudowy, mechanicznie nie stabilizuje gniazd
    - więc jeśli ci się płyta rusza przy ruszaniu gniazdkami USB - to z
    blachą byłoby tak samo (tylko byś tego nie widział, bo by ci płytę
    zasłaniała). To znak, że albo masz źle przykręconą płytę do podstawy,
    albo masz bardzo marną-elastyczną tą podstawę, albo za mocno ciskasz w
    te usb.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2013-11-01 14:52:08
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał:

> [...]
    > To znak, że albo masz źle przykręconą płytę do podstawy, albo masz bardzo
    > marną-elastyczną tą podstawę, albo za mocno ciskasz w te usb.

    Nie wypisujcie andronów. Pewnie żaden z Was nie widział uginającej się płyty
    podczas wkładania róznych wtyków. A 99% płyt tak ma. Pewnie macie
    maskownice i tego nie widzicie. Maskownica w pewnym stopniu temu zapobiega.
    Pisanie bzdur o wiotkiej obudowie, czy słabym dokręceniu płyty są nie na
    miejscu. W skrajnych przypadkach stabilizowałem gniazda jakimś doddatkowym
    wspornikiem od góry.

    pzdr

  • 7. Data: 2013-11-01 16:22:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > miejscu. W skrajnych przypadkach stabilizowałem gniazda jakimś doddatkowym

    Dokładnie. Jak miałem zalmana 7700 Cu (prawie 1 kg cooler) to mimo przykręcenia
    wygięło PCB.

  • 8. Data: 2013-11-01 17:27:23
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-01 14:52, Kamil pisze:

> [...]
    > miejscu. W skrajnych przypadkach stabilizowałem gniazda jakimś doddatkowym
    No to się zdecyduj, kto pisze źle, jak sam piszesz, że 99% płyt tak ma
    (czyli że 99% płyt wygina się) i maskownica to tylko maskuje. I
    podpierasz się, że nawet stabilizowałeś gniazda dodatkowym wspornikiem.
    Czyli płyty się wyginają a maskownica niewiele/nic w tym nie zmieni.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2013-11-01 18:11:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-01 14:52, Kamil pisze:
    > Nie wypisujcie andronów. Pewnie żaden z Was nie widział uginającej się
    > płyty

    Wątkotwórca napisał że płyta się "rusza" a nie ugina.
    Jak ktoś nie potrafił dokręcić to cho... wie jakimi śrubkami i
    podstawkami jeszcze operował. Widziało się już takie "cuda" :-)

  • 10. Data: 2013-11-01 21:56:33
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "BartekK" napisał:

    > Czyli płyty się wyginają a maskownica niewiele/nic w tym nie zmieni.

    Owszem, zmieni. W tych płytach, które posiadają gniazda VGA, RS-232 czy LPT.
    A nawet poniekąd i w tych, które mają tylko gniazda audio. Pomyśl, dlaczego.
    Albo sprawdź empirycznie ;->

    JoteR