  • 1. Data: 2013-10-30 14:44:36
    Temat: PC obciazenia a UPS (szacuunki)
    Od: a...@p...pl

    witajcie

    potrzebuje obciazalnosc UPS dla sieci i potrzebuje jakie (planowane)
    obciazenie bedzie wstanie utrzymac.

    Ille W lub VA przyjmujecie dla PC biurowego

    1. taki small factor PC - 1 dysk, dvd, LCD monitor 17/19 cali

    2. tower 1-2 dyski, dvd, lcd monitor 19/22 cale

    a w druga strone taki ups np. APC smart 2200 / 3000 VA to na ile
    stacji ???? Zakladam, ze pod "upsiany prad" nie podlaczamy drukarek
    laserowych. Instalcja zasilajaca jest zrobiona na 2: prad "czerwony" -
    pod UPS i prac "bialy" - bez UPS. Tak wiec np. laserowki ida poza UPS.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-10-30 15:49:11
    Temat: Re: PC obciazenia a UPS (szacuunki)
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie powiem Ci czego szukasz, ale mój Orvaldi 2000VA podtrzymuje komputer
    "internetowy" na athlonie xp okolo 40 minut, mozesz sobie oszacowac... na
    zarówce 60W dziala 1h 20m...

  • 3. Data: 2013-10-31 19:01:07
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2013 14:44:36 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > witajcie
    >
    > potrzebuje obciazalnosc UPS dla sieci i potrzebuje jakie (planowane)
    > obciazenie bedzie wstanie utrzymac.

    w poniedzialek bede w robocie to moge ci podac ile mocy zjada lokalizacja z
    kilkudziesiecioma komputerkami biurowymi...

    > Ille W lub VA przyjmujecie dla PC biurowego
    >
    > 1. taki small factor PC - 1 dysk, dvd, LCD monitor 17/19 cali

    50W-70W

    > 2. tower 1-2 dyski, dvd, lcd monitor 19/22 cale

    dodaj z 10W-20W + to co na monitor wiecej trza...

    przy rozruchu przygotuj sie na uderzenie ok. 130W-150W...

    > a w druga strone taki ups np. APC smart 2200 / 3000 VA to na ile
    > stacji ????

    tylko uwazaj na Waty, bo np. APC Back-UPS RS 1500VA, ale Watow ma tylko
    865. trzyma mi taki 4 kompy-serwerki (z czego jeden taki powazniejszy,
    reszta z desktopow), nas i switch 48 portow. to zjada mu z polowe mocy...

    jeden skladak jako serwer bazodanowy bez monitorka bez znacznego obciazenia
    - 40-50W

    --
    jg