  • 11. Data: 2013-11-01 23:43:24
    Temat: Re: Tylna blacha do płyty
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-01 21:56, JoteR pisze:

    > Owszem, zmieni. W tych płytach, które posiadają gniazda VGA, RS-232 czy
    > LPT. A nawet poniekąd i w tych, które mają tylko gniazda audio. Pomyśl,
    > dlaczego. Albo sprawdź empirycznie ;->
    No sprawdziłem. Nawet na bardzo podobnym modelu Gigabyte, jak
    wątkotwórca. Płyta z maskownicą, przy wciskaniu usb czy hdmi - wygina
    się radośnie, widać to po pracy pozostałych gniazdek, jeśli się
    przypatrzy. Może maskownica ogranicza ruch, na tyle ile jest luzu przy
    dvi i audio, ale dobre 1-2mm się rusza. Nic na to nie poradzi się, w
    sumie chyba nie jest to pomyślane do częstego męczenia
    podłączaniem/odłączaniem.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2013-11-02 00:08:19
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "BartekK" napisał:

> [...]
    > jak wątkotwórca. Płyta z maskownicą, przy wciskaniu usb czy hdmi
    > - wygina się radośnie, widać to po pracy pozostałych gniazdek, jeśli

    Moja się nie wygina przy wciskaniu czegokolwiek do USB. No, może gdyby miała
    te gniazda umieszczone pionowo... ;->
    Ale ja mam jeszcze RS-y i LPT oraz zwyczaj przykręcania zarówno maskownicy
    do obudowy, jak i owych gniazd do maskownicy, a także stosowania nadkompletu
    kołków przy tylnej krawędzi płyty i w obszarze gniazd PCI oraz pamięci.

    > Może maskownica ogranicza ruch, na tyle ile jest luzu przy dvi i audio,
    > ale dobre 1-2mm się rusza. Nic na to nie poradzi się,

    Poradzi. Patrz wyżej.

    JoteR

  • 13. Data: 2013-11-04 12:12:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Borneq nabazgrał(a):

    > Kupiłem używaną płytę GA-H77M-D3H bez blachy z tyłu. Nie jest tak
    > potrzebna, ale gdy z tyłu wkładam USB to się płyta rusza. Czy jest
    > możliwość dokpienia samej blachy?

    Skąd jesteś ??

  • 14. Data: 2013-11-06 16:19:25
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał:

    > Czyli płyty się wyginają a maskownica niewiele/nic w tym nie zmieni.

    Napisałem "w pewnym stopniu" mając na myśli "w niewielkim". Po co bijesz
    pianę? Nie widziałeś komputera w środku?

    Pzdr