-
X-Received: by 10.157.8.134 with SMTP id 6mr2829595otf.17.1480632380990; Thu, 01 Dec
2016 14:46:20 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.8.134 with SMTP id 6mr2829595otf.17.1480632380990; Thu, 01 Dec
2016 14:46:20 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!border1.n
ntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!p16no994978qta.1!news-out.google.com!j8
ni3665qtc.0!nntp.google.com!n6no996355qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
oo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 1 Dec 2016 14:46:20 -0800 (PST)
In-Reply-To: <583ff2b5$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.183.4.88;
posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
NNTP-Posting-Host: 31.183.4.88
References: <583ca6d0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<o1jvfu$gfh$1@node2.news.atman.pl>
<583ee1be$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<74af1txgbzfj$.x25cxwxxjadk$.dlg@40tude.net>
<583ff2b5$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
From: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Injection-Date: Thu, 01 Dec 2016 22:46:21 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 9
X-Received-Body-CRC: 1528395382
X-Received-Bytes: 2291
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594059
[ ukryj nagłówki ]We wtorek wracałem do Łodzi Masterem w podobnej konfiguracji opon: przód nowe
zimowki, na tyle przyzwoite letnie. Pogoda była typowo zimowa, jezdnia miejscami
sporo zasypana. Bus był obciążony, ale kiedy trafiłem na zakręt 90 stopni, to przy
prędkości poniżej 40km/h, to tył stawiało bokiem. Spodziewałem się takiej reakcji,
więc nie było problemu z opanowaniem sytuacji. No, ale prędkość względnie mała,
sytuacja mnie nie zaskoczyła, a ja na codzień jeżdżę RWD. Wolałbym nie przerabiać
tego przy prędkości dwa razy większej...
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.16 10:44 J.F.
- 02.12.16 10:48 J.F.
- 02.12.16 17:05 Przemyslaw P.
- 02.12.16 17:55 J.F.
- 02.12.16 18:20 Przemyslaw P.
- 04.12.16 23:37 j...@i...pl
- 04.12.16 23:42 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów