eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego › Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-
    for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Date: Mon, 16 May 2011 13:40:34 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 18
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <iqr2fh$fhl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <iqqr0p$bgo$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iqqrds$jfa$1@news.onet.pl>
    <iqqs60$c5d$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iqqudm$dr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ns2.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1305546033 15925 85.219.142.9 (16 May 2011 11:40:33
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 11:40:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368586
    [ ukryj nagłówki ]

    problem sie chyba rozwiazal... wlasnie znalazlem przypadkiem gapiac sie na
    turbo. wrocilem od klienta, podlazlem do samochodu, zlapalem za wezuk
    podcisnienia, macam...macam... caly i siedzi rowno.... potracilem reka rure
    turbo-intercooler....

    otoz ze zmeczenia montujac turbine, zalozylem sobie srubki zeby sie tylko
    waz trzymal bo mialem potem siegnac po imbusa i dokrecic. cos musialo
    odwrocic moja uwage bo zostalo to przykrecone tylko palkcami i to tez nie do
    konca...
    stan obecny to rura dyndająca sobie na jednej srubie. cale cisnienie
    spieprzalo bokiem dlatego sie zawor nie otwieral. zastanawia mnie tylko
    dlaczego czujka w silniku pokazywala 1,7 bara skoro niewiele tego powietrza
    bylo wpychane? rozumiem jeszcze zeby 1,1 czy 1... ale skoro dmuchalo tak ze
    czujka pokazywala 1700mbar to czemu zawor sie nie zamykal?... zagadka.
    jak wroce na dluzej do domu to skrece to do kupy i zobacze to "to to".

    echhhh.................

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: