eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego › Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
  • Data: 2011-05-16 13:40:34
    Temat: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    problem sie chyba rozwiazal... wlasnie znalazlem przypadkiem gapiac sie na
    turbo. wrocilem od klienta, podlazlem do samochodu, zlapalem za wezuk
    podcisnienia, macam...macam... caly i siedzi rowno.... potracilem reka rure
    turbo-intercooler....

    otoz ze zmeczenia montujac turbine, zalozylem sobie srubki zeby sie tylko
    waz trzymal bo mialem potem siegnac po imbusa i dokrecic. cos musialo
    odwrocic moja uwage bo zostalo to przykrecone tylko palkcami i to tez nie do
    konca...
    stan obecny to rura dyndająca sobie na jednej srubie. cale cisnienie
    spieprzalo bokiem dlatego sie zawor nie otwieral. zastanawia mnie tylko
    dlaczego czujka w silniku pokazywala 1,7 bara skoro niewiele tego powietrza
    bylo wpychane? rozumiem jeszcze zeby 1,1 czy 1... ale skoro dmuchalo tak ze
    czujka pokazywala 1700mbar to czemu zawor sie nie zamykal?... zagadka.
    jak wroce na dluzej do domu to skrece to do kupy i zobacze to "to to".