  • 1. Data: 2011-05-03 12:38:48
    Temat: Turbodekoder N - słychać w nocy ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Zamierzam zamówić turbodekoder N. Ponieważ jednak będe spał 2 metry od
    dekodera, to dobrze byłoby, gdyby HDD się wyłączał w czasie, gdy dekoder
    jest na standby. Wyłącza się ?
    Alternatywą w ostateczności mógłby być "biały" dekoder za 0 zł w promocji.
    On będzie cichy (mam nadzieję, że nie ma jakiegoś wentylatora ?) a HDD może
    pracować wtedy, kiedy ja chcę. Co przy takim rozwiązaniu (oprócz VOD)
    stracę w stosunku do turbodekodera ? (ważne, żeby dało się coś nagrać o
    określonej porze,zatrzymać odtwarzany program (time shift) i posłuchać
    radia internetowego.

    PS. Czy któryś z tych dekoderów ma sleep-timer /budzik=włączanie o
    określonej porze ?)

  • 2. Data: 2011-05-03 12:56:32
    Temat: Re: Turbodekoder N - słychać w nocy ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.05.2011 14:38, Marek pisze:
    > Zamierzam zamówić turbodekoder N. Ponieważ jednak będe spał 2 metry od
    > dekodera, to dobrze byłoby, gdyby HDD się wyłączał w czasie, gdy dekoder
    > jest na standby. Wyłącza się ?

    w turbo nie, w pvr tak ale po czasie, nie przy wylaczeniu.

    > Alternatywą w ostateczności mógłby być "biały" dekoder za 0 zł w promocji.
    > On będzie cichy (mam nadzieję, że nie ma jakiegoś wentylatora ?)

    nie ma
    > a HDD może
    > pracować wtedy, kiedy ja chcę. Co przy takim rozwiązaniu (oprócz VOD)
    > stracę w stosunku do turbodekodera ?

    przy turbo zyskujesz 500GB zamiast 250, dostep do youtube i ladniejsza
    grafike, reszta to samo

    > (ważne, żeby dało się coś nagrać o
    > określonej porze,zatrzymać odtwarzany program (time shift) i posłuchać
    > radia internetowego.

    turbo ma zmieniony wentylator i umiejscowiony od spodu i wlacza sie
    tylko w razie potrzeby,
    w pvr jest z tylu i chyba inaczej zamocowany dysk.
    dla mnie obydwa sa ciche, ale np. kolega spi w pomieszczeniu z dekoderem
    i narzeka, bo slyszy jak dysk zapisuje ;-) ale bez przesady.
    mozesz wziasc 2850 (bialy bez wyswietlacza) z tego co widze w ofercie
    i podlaczyc swoj dysk po usb

    > PS. Czy któryś z tych dekoderów ma sleep-timer /budzik=włączanie o
    > określonej porze ?)

    nie.

  • 3. Data: 2011-05-03 13:17:13
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-05-03 14:56, pawell32 napisal (a):
    > dla mnie obydwa sa ciche, ale np. kolega spi w pomieszczeniu z dekoderem
    > i narzeka, bo slyszy jak dysk zapisuje ;-) ale bez przesady.

    W recorderze są dyski seagate 7200 obr/min. W turbo - WD Eco 5400
    obr/min. Zdecydowanie cichsze.

  • 4. Data: 2011-05-03 13:23:18
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > dla mnie obydwa sa ciche, ale np. kolega spi w pomieszczeniu z dekoderem
    > i narzeka, bo slyszy jak dysk zapisuje ;-) ale bez przesady.

    Standby->PowerOFF to przycisk, czy wyjęcie kabla z gniazdka ? Można zawsze
    pomyśleć o wyłączniku /odłączenie zasilania/ na pilota. A co ma sobie
    zgrywać, niech zgrywa w dzień, jak jestem w pracy :)

    > mozesz wziasc 2850 (bialy bez wyswietlacza) z tego co widze w ofercie
    > i podlaczyc swoj dysk po usb
    I będę miał tą samą (poza VOD) funkcjonalność? To zawsze dodatkowe 200zł w
    kieszeni...

    PS. Zastanawiam się, co kombinuje N-ka skoro promocje kończą się dzisiaj.
    chciałen skorzystać z tej promocji dla zdrajców CP /CYFRA i zastanwiaam
    sie, co mogą zmienić...

  • 5. Data: 2011-05-03 13:27:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 03 May 2011 15:17:13 +0200, [MF] PL napisał(a):

    > W recorderze są dyski seagate 7200 obr/min. W turbo - WD Eco 5400
    > obr/min. Zdecydowanie cichsze.

    W nowszych recorderach są inne dyski. Sporo cichsze. Widząc sporo pustki
    przez otwory wentylacyjne zastanawiam się czy nie włożyli tam dysków 2.5"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-05-03 13:54:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.05.2011 15:23, Marek pisze:
    > Standby->PowerOFF to przycisk, czy wyjęcie kabla z gniazdka ? Można zawsze
    > pomyśleć o wyłączniku /odłączenie zasilania/ na pilota. A co ma sobie
    > zgrywać, niech zgrywa w dzień, jak jestem w pracy :)

    nie wydaje mis sie by ten poziom halasu wytracal Cie z rownowagi ;-)

    > I będę miał tą samą (poza VOD) funkcjonalność? To zawsze dodatkowe 200zł w
    > kieszeni...

    nagrywanie, timeshift, radio.
    nie ma drugiej glowicy, ale mozesz z tego nie korzystac

  • 7. Data: 2011-05-03 17:36:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-03 15:27, Waldek Godel pisze:

    > W nowszych recorderach są inne dyski. Sporo cichsze. Widząc sporo pustki
    > przez otwory wentylacyjne zastanawiam się czy nie włożyli tam dysków 2.5"

    Mam turbo - nic nie słyszymy...

  • 8. Data: 2011-05-03 17:54:52
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-03 19:36, Artur Maśląg pisze:

    > Mam turbo - nic nie słyszymy...

    Taa to kiedys byl taki film nic nie widze nic nie slysze z debilnymi
    lemingami w roli glownej.

  • 9. Data: 2011-05-03 18:05:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-03 19:54, Zakarm pisze:

    > Taa to kiedys byl taki film nic nie widze nic nie slysze z debilnymi
    > lemingami w roli glownej.

    Nie wiem co tam oglądałeś, niemniej możesz mieć rację z tymi debilnymi
    lemingami - sporo ich w usenecie...

  • 10. Data: 2011-05-03 18:12:53
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-03 20:05, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem co tam oglądałeś, niemniej możesz mieć rację z tymi debilnymi
    > lemingami - sporo ich w usenecie...

    Ta wlasnie zapomniales napisac ze ten dysk wyje jak stara qrwa zwlaszcza
    w nocy to slychac, dlatego ja mam Tuner ktory kosztowal mnie
    1700zlociszy ale wylacza sie po 2 minutach bezczynnosci.

    Jedzmy gowno miliony moch nie moze sie mylic.