  • 11. Data: 2011-05-03 18:16:09
    Temat: Re: Turbodekoder N - słychać w nocy ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-03 20:12, Zakarm pisze:

    > Ta wlasnie zapomniales napisac ze ten dysk wyje jak stara qrwa zwlaszcza
    > w nocy to slychac, dlatego ja mam Tuner ktory kosztowal mnie
    > 1700zlociszy ale wylacza sie po 2 minutach bezczynnosci.

    Niczego nie zapomniałem dopisać, choć mógłbym napisać coś więcej.

    > Jedzmy gowno miliony moch nie moze sie mylic.

    Na zdrowie.

  • 12. Data: 2011-05-03 19:07:16
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    Pewnie TVN placi ci za naganianie klientow na to gowno

  • 13. Data: 2011-05-03 19:14:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-03 21:07, Zakarm pisze:
    > Pewnie TVN placi ci za naganianie klientow na to gowno

    Wręcz przeciwnie :)

  • 14. Data: 2011-05-03 22:17:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:
> [...]
    Tego nie wiem, ale 3.5m od niego nie słychać nic a nic.
    > turbo ma zmieniony wentylator i umiejscowiony od spodu i wlacza sie
    > tylko w razie potrzeby,
    pomimo ze mój dekoder jest 20cm pod sufitem i czasami jest wyraźnie
    ciepły, wentylatorek sie nie włączył jeszcze.
    > w pvr jest z tylu i chyba inaczej zamocowany dysk.
    > dla mnie obydwa sa ciche, ale np. kolega spi w pomieszczeniu z dekoderem
    > i narzeka, bo slyszy jak dysk zapisuje ;-) ale bez przesady.
    > mozesz wziasc 2850 (bialy bez wyswietlacza) z tego co widze w ofercie
    > i podlaczyc swoj dysk po usb
    WOW czy to daje nadzieje na łatwe przeniesienie nagranych programów do
    kompa?

    ToMasz

  • 15. Data: 2011-05-04 05:31:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-04 00:17, ToMasz pisze:
    > Tego nie wiem, ale 3.5m od niego nie słychać nic a nic.

    ja nawet jak siedzę przed komodą to go nie słysze

    nie sądzę, dane są szyfrowane

  • 16. Data: 2011-05-05 23:26:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Mam turbo - nic nie słyszymy...

    Bo to jest subiektywne i zależy od poziomu tła, jak mieszkałem w mieście
    to w nocy słychać było tylko odgłosy miasta i czasem jak u sąsiada
    wirowała pralka jak prał po nocy, teraz kiedy mieszkam na terenie
    rekreacyjnym gdzie najbliższa ulica jest ponad pół kilometra dalej za
    lasem a w bezpośrednim sąsiedztwie trzy zamieszkałe domy na kilkanaście
    pustych to za głośny w nocy okazał się nawet tykający co sekundę zegarek
    na ścianie w sąsiednim pokoju.