  • 1. Data: 2011-05-01 09:41:24
    Temat: Programy z napisami
    Od: "X" <...@...pl>

    Gdzie można znaleźć informację, które z programów
    telewizyjnych, oryginalnie anglojęzyczne, zamiast lektora
    są wyposażone w napisy?
    Nie podają tego ani programy na stronach internetowych
    ani pogramy w gazetach, przynajmniej te przejrzane
    przeze mnie.

    Proszę o informację i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-01 10:26:54
    Temat: Re: Programy z napisami
    Od: "X" <...@...pl>

> [...]
    > są wyposażone w napisy?
    > Nie podają tego ani programy na stronach internetowych
    > ani pogramy w gazetach, przynajmniej te przejrzane

    Dla uściślenia, przez programy rozumiem wszystko, w tym
    przede wszystkim filmy, seriale itp.

  • 3. Data: 2011-05-02 18:48:28
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    X pisze:
> [...]
    > są wyposażone w napisy?
    > Nie podają tego ani programy na stronach internetowych
    > ani pogramy w gazetach, przynajmniej te przejrzane

    Z programów dostępnych w UPC cyfrowym polskie napisy występują w:

    - Ale Kino (nie każdy film, do sprawdzenia na ich stronie),
    - Sundance, wszystko z napisami,
    - TVN i TVN7, bardzo rzadkie, praktycznie raz w tygodniu
    - TVP HD, tylko niektóre filmy, (np. Dr House)
    - TV5 Europe (kanał francuskojęzyczny)

    Napisy występują też w w kanałów płatnych (HBO i C+), ale tu już
    szczegółów nie znam.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 4. Data: 2011-05-02 19:47:54
    Od: "X" <...@...pl>

> [...]
    > - TV5 Europe (kanał francuskojęzyczny)
    >
    > Napisy występują też w w kanałów płatnych (HBO i C+), ale tu już szczegółów nie

    Dziękuję

    Ale czy w jakimś programie w Internecie lub gazecie jest podane,
    który film będzie takie napisy zamiast lektora wyświetlał?
    Chcę to nagrywać, więc trafianie przypadkowe, w trakcie filmu, nie mam sensu.

    Ponadto mnie interesuje Aster, jeśli to zależy od nadawcy, a nie od kanału.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-02 20:17:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "X" <...@...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale czy w jakimś programie w Internecie lub gazecie jest podane,
    > który film będzie takie napisy zamiast lektora wyświetlał?

    Nie ma "zamiast lektora".
    Żeby były napisy musi być druga ścieżka - oryginalna.
    Standardowo wszystko leci z lektorem, widać gros abonentów tak woli.

  • 6. Data: 2011-05-02 20:37:38
    Od: "X" <...@...pl>

    ?

    > Standardowo wszystko leci z lektorem, widać gros abonentów tak woli.
    Filmy z napisami jednak się pojawiają. Chodzi o to, żeby o tym
    wiedzieć wcześniej.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-02 20:45:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ?

    Co to za zdziwienie?
    Widziałeś w polskiej telewizji film z jedną jedyną ścieżką dźwiękową, która
    nie miała lektora?
    Ja już daaaaaawno takowego nie widziałem.

    > Filmy z napisami jednak się pojawiają.

    W sensie że bez lektora?
    Gdzie taki widziałeś?
    Na dvd?

  • 8. Data: 2011-05-03 06:39:01
    Od: "X" <...@...pl>

    > W sensie że bez lektora?
    > Gdzie taki widziałeś?
    > Na dvd?

    Telewizja kablowa AXN, kanał AXN.

    Piszesz z taką pewnością, że to się nie zdarza, że chyba
    znasz wszystkie kanały u wszystkich nadawców w Polsce.
    Pozwól, że wyrażę swoją wątpliwość.

  • 9. Data: 2011-05-03 06:40:27
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote: