  • Date: Tue, 03 May 2011 14:56:32 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Turbodekoder N - słychać w nocy ?

    W dniu 03.05.2011 14:38, Marek pisze:
    > Zamierzam zamówić turbodekoder N. Ponieważ jednak będe spał 2 metry od
    > dekodera, to dobrze byłoby, gdyby HDD się wyłączał w czasie, gdy dekoder
    > jest na standby. Wyłącza się ?

    w turbo nie, w pvr tak ale po czasie, nie przy wylaczeniu.

    > Alternatywą w ostateczności mógłby być "biały" dekoder za 0 zł w promocji.
    > On będzie cichy (mam nadzieję, że nie ma jakiegoś wentylatora ?)

    nie ma
    > a HDD może
    > pracować wtedy, kiedy ja chcę. Co przy takim rozwiązaniu (oprócz VOD)
    > stracę w stosunku do turbodekodera ?

    przy turbo zyskujesz 500GB zamiast 250, dostep do youtube i ladniejsza
    grafike, reszta to samo

    > (ważne, żeby dało się coś nagrać o
    > określonej porze,zatrzymać odtwarzany program (time shift) i posłuchać
    > radia internetowego.

    turbo ma zmieniony wentylator i umiejscowiony od spodu i wlacza sie
    tylko w razie potrzeby,
    w pvr jest z tylu i chyba inaczej zamocowany dysk.
    dla mnie obydwa sa ciche, ale np. kolega spi w pomieszczeniu z dekoderem
    i narzeka, bo slyszy jak dysk zapisuje ;-) ale bez przesady.
    mozesz wziasc 2850 (bialy bez wyswietlacza) z tego co widze w ofercie
    i podlaczyc swoj dysk po usb

    > PS. Czy któryś z tych dekoderów ma sleep-timer /budzik=włączanie o
    > określonej porze ?)

    nie.