  • 1. Data: 2011-05-03 18:41:41
    Temat: Czy ten TV zadziala z MUX ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Nie wiem czy to sa dobre dane techniczne :
    http://www.telewizor.biz/plazmowy/Pioneer_PDP-507XD,
    79.html
    ale czy ten TV zadziala z MUX bez zadnych przystawek czy dekoder i tak
    bedzie potrzebny ?
    Bo tam widze, ze chyba inny moeg jest

    Fantom
    ps. Fajny wogole ten TV jak na dzisiejsze czasy ? Nie jest robiony juz chyba
    z 3 lata.

  • 2. Data: 2011-05-03 20:37:06
    Temat: Re: Czy ten TV zadziala z MUX ?
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-03 20:41, Fantom pisze:
> [...]
    > Bo tam widze, ze chyba inny moeg jest
    >
    > Fantom
    > ps. Fajny wogole ten TV jak na dzisiejsze czasy ? Nie jest robiony juz

    Będzie działał bez żadnych dodatków.

    No niezły, poza usb nie brakuje mu niczego. Myślę tylko że to możne być
    pożeracz prądu.

  • 3. Data: 2011-05-03 20:59:09
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-03 22:37, jadryś pisze:

    > Będzie działał bez żadnych dodatków.

    I sobie za pomocą czarodziejskiej kuli przetworzy mpeg2 na mpeg4 ...

    Tuner cyfrowy PDP-507XD
    Zgodne z DVB-T Tak
    Modulacja COFDM (2k/8k)
    Dekodowanie obrazu MPEG2 MP@ML
    Dekodowanie dźwięku MPEG1 Layer 1&2, AC-3

  • 4. Data: 2011-05-03 21:06:06
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-03 22:59, boxfish pisze:

> [...]
    > Modulacja COFDM (2k/8k)
    > Dekodowanie obrazu MPEG2 MP@ML
    > Dekodowanie dźwięku MPEG1 Layer 1&2, AC-3

    No fakt, - u nas DVB-T chodzi w MPEG4.

  • 5. Data: 2011-05-04 20:36:32
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Modulacja COFDM (2k/8k)
    > Dekodowanie obrazu MPEG2 MP@ML
    > Dekodowanie dźwięku MPEG1 Layer 1&2, AC-3

    Czyli jakas karta CI musi byc np ? Jak na razie znalazlem tylko jedna i nie
    ma tam wogole pioneerow wymienionych jako kompatybilnych :(

    Fantom

  • 6. Data: 2011-05-05 08:30:55
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czyli jakas karta CI musi byc np ? Jak na razie znalazlem
    > tylko jedna i nie ma tam wogole pioneerow wymienionych
    > jako kompatybilnych :(

    Bo chyba tylko jeden taki konwerter jest na naszym rynku,
    Neotion. I jak bardzo jesteś napalony na ten TV to najpierw
    wypróbuj czy zadziała, bo moja praktyka mówi, że dużo
    telewizorów nie widzi tego modułu ;-).