-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo disiel a spalanie
Date: Wed, 09 Feb 2011 17:03:08 +0100
Organization: -
Lines: 21
Message-ID: <o...@4...com>
References: <iitvqq$b8u$1@inews.gazeta.pl> <iiudk6$km$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297267389 24470 82.143.187.50 (9 Feb 2011 16:03:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Feb 2011 16:03:09 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349185
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 9 Feb 2011 16:59:21 +0100, yabba wrote:
>Ponieważ w spalinach są szkodliwe substancje, które można usunąć poprzez
>działanie na nie wysoką temperaturą wymyślono zawór EGR. Niewielka część
>spalin z wydechu jest kierowana na powrót do silnika razem ze świeżym
>powietrzem i paliwem, aby poddać spaliny procesowi oczyszczania.
Jestes pewien ze o to chodzi ? To by nie mialo sensu - komplikowac
uklad zeby niewielka czesc oczyscic, a wielka skierowac wprost do
rury.
>Ten zabieg akurat powoduje obniżanie mocy. :)
Dlatego przy pelnym pedale sie zawor zamyka :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.11 17:13 yabba
- 09.02.11 17:42 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 18:13 Kamil
- 09.02.11 18:15 J.F.
- 09.02.11 18:23 J.F.
- 09.02.11 19:08 Massai
- 09.02.11 20:06 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 21:01 Maciek
- 09.02.11 23:05 Karol Y
- 09.02.11 23:16 Kuba \(aka cita\)
- 10.02.11 10:28 Robert_J
- 10.02.11 11:56 Krzysiek Kielczewski
- 10.02.11 12:15 Massai
- 10.02.11 12:18 Kamil
- 10.02.11 12:29 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida