-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo disiel a spalanie
Date: Wed, 09 Feb 2011 17:03:08 +0100
Organization: -
Lines: 21
Message-ID: <o...@4...com>
References: <iitvqq$b8u$1@inews.gazeta.pl> <iiudk6$km$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297267389 24470 82.143.187.50 (9 Feb 2011 16:03:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Feb 2011 16:03:09 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349185
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 9 Feb 2011 16:59:21 +0100, yabba wrote:
>Ponieważ w spalinach są szkodliwe substancje, które można usunąć poprzez
>działanie na nie wysoką temperaturą wymyślono zawór EGR. Niewielka część
>spalin z wydechu jest kierowana na powrót do silnika razem ze świeżym
>powietrzem i paliwem, aby poddać spaliny procesowi oczyszczania.
Jestes pewien ze o to chodzi ? To by nie mialo sensu - komplikowac
uklad zeby niewielka czesc oczyscic, a wielka skierowac wprost do
rury.
>Ten zabieg akurat powoduje obniżanie mocy. :)
Dlatego przy pelnym pedale sie zawor zamyka :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.11 17:13 yabba
- 09.02.11 17:42 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 18:13 Kamil
- 09.02.11 18:15 J.F.
- 09.02.11 18:23 J.F.
- 09.02.11 19:08 Massai
- 09.02.11 20:06 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 21:01 Maciek
- 09.02.11 23:05 Karol Y
- 09.02.11 23:16 Kuba \(aka cita\)
- 10.02.11 10:28 Robert_J
- 10.02.11 11:56 Krzysiek Kielczewski
- 10.02.11 12:15 Massai
- 10.02.11 12:18 Kamil
- 10.02.11 12:29 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=