eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbo disiel a spalanieRe: Turbo disiel a spalanie
  • Data: 2011-02-09 17:13:12
    Temat: Re: Turbo disiel a spalanie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:oie5l6t6bov5lm8cm01df5o1pi85uvh8aq@4ax.com...
    > On Wed, 9 Feb 2011 16:59:21 +0100, yabba wrote:
    >>Ponieważ w spalinach są szkodliwe substancje, które można usunąć poprzez
    >>działanie na nie wysoką temperaturą wymyślono zawór EGR. Niewielka część
    >>spalin z wydechu jest kierowana na powrót do silnika razem ze świeżym
    >>powietrzem i paliwem, aby poddać spaliny procesowi oczyszczania.
    >
    > Jestes pewien ze o to chodzi ? To by nie mialo sensu - komplikowac
    > uklad zeby niewielka czesc oczyscic, a wielka skierowac wprost do
    > rury.
    >

    Gdzieś o tym czytałem, ale może to źródło też nie było wiarygodne.

    W takim razie po co jest ten zabieg?

    >>Ten zabieg akurat powoduje obniżanie mocy. :)
    >
    > Dlatego przy pelnym pedale sie zawor zamyka :-)
    >

    Dlatego jest tam zawór, a nie połączenie na stałe :-)



    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: